shezz Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hvilket share-program er det beste? Takk -------shezz----- Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Det spørs nok på hva du skal bruke det til. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Da er DC++ best (i mine øyne). Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 BitTorrent Ingen over, ingen ved siden Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Du har vell bare tenkt å laste ned lovlige filmer av familien hansen på ferie sommeren 92? :smile: Lenke til kommentar
shezz Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jeg tenkte jeg skulle dele mine hjemmevideoer fra konfirmasjons dagen 02 hvor familien var samlet i glede over å ha fått sin sønn stå for presten. Lenke til kommentar
shezz Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hvor finner jeg BitTorrent? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 eller http://sourceforge.net/projects/bittorrent/ Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 BitTorrent Ingen over, ingen ved siden er enig at bittorrent er en super ting! men hva skal man med Bt eller Bt++ eller burst når man har shareaza? Det er det klart beste programmet til nedlasting på bt nettverket og den støtter gnutella2/1 og edonkey du finner en liten artikkel om shareaza på programmer.no edit#2: Strupstad klagde over at jeg skrev liten med size 1 i skrift. Nå rettet jeg det opp og håper han bled fornøyd. Som svar. Ja det er morsomt og skrive liten i size 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Alltid morsomt å skrive "liten" med 50% bokstav-str. jokki? Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Emule er et bra og enkelt shareprogram. finnes på www.emule-project.net. Man kan benytte seg av søkemotoren i programmet (med fare for å få "spam" eller uønskede filer), eller kvalitetskontrollerte linker fra diverse websider, som for eksempel www.sharereactor.com. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Emule er et bra og enkelt shareprogram. finnes på www.emule-project.net. Man kan benytte seg av søkemotoren i programmet (med fare for å få "spam" eller uønskede filer), eller kvalitetskontrollerte linker fra diverse websider, som for eksempel www.sharereactor.com. igjen nevener jeg det. Hva skal man med emule når man har shareaza. Det er kort sagt det best P2P programmet. DU kan selfølgelig laste ned shareareactor sine testede linker + mange andre sider. Spam nivået på ednokey nettverket er veldig lavt i forhold til kazaa så du bør ikke være så veldig redd for å bruke søkemotoren. I shareaza så får du oppgitt hvilke filer som muligens er spam eller fakes. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 DC++ mener jeg er best Lenke til kommentar
shezz Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 På dc må du vel share mye? På shareaza får jeg bare masse PENDING og den begynner ikke nedlastningen... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 pass på at du har connecta deg til nettverket da. Mest sannsynlig er du ikke tilkobla edonkey nettverket. Prøver nå mldonkey. Noen som har noe erfaring med det? hos meg disconecter coren nåkså mistenkelig med Gui'et MLDonkey Watch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå