Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Om jenter - Fra innsiden.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er en jente som alltid har vært interessert i å vite hva er en jente fra innsiden. denne tråden kan også hjelpe guttene å forstå oss bedre.

Jeg har funnet litt, men er ikke så lett.

For å hjelpe dere, så dere ikke misforstår meg. Jeg er ikke flink å forklare!

1. Jenter skjuler følelsene sine

2. Jenter liker at guttene tar initiativ.

osv. Litt generelt om hva jenter føler, hva jenter liker og ikke liker. Hvordan er en typisk jente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

.

Jeg hadde en greie med ei jente for noen uker siden.

Det var det vanlige, vi møttes på fest, klina, teksting og date noen dager senere. Daten var nokså vellykket.

Hun ga uttrykk for at hun likte meg, noe vennene hennes sa også. Men det rare er at noen dager senere så var hun totalt overlegen og det virket ikke som om hun var interesert. Jeg konfronterte henne med deg og hun hadde ikke noe skikkelig svar for det, men hun sa at hun likte meg.

Det er alltid slik at jeg må sende henne en mld, snakke på face, eller lede samtalen.

Det er faktisk ingen dialog, men heller en monolog.

Vi har ingen felles interesser, og hun virker rett og slett kjedelig.

Har du noen forklaring på hvorfor hun oppfører seg slik? Det virker ikke som om hun er noe sjenert heller.

Jeg er dårlig på å forklare, men jeg tror du skjønner innholdet. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

- Liker rosa ting

- Liker små hunder

- Liker dyre "steiner"(les: diamant) som ikke har annen funksjonel verdi enn å være høy i verdi.

- er onde

neish! :!:

Syns dette ble fryktelig vanskelig å svare på!

Granero: Kan jo være at ho faktisk bare er kjedelig da?

Skjønner ikke hvorfor du staster på ei du ikke har noe tilfelles med...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Generalisering er som å drepe fluer med hydrogen bomber - helt unødvendig.

Det finnes ingen oppskrift som man kan bruke for å slå fast åsen folk er, basert på gruppen de tilhører siden det er svært sjeldent eller ikke eksisterende at folk er helt like innenfor en gruppe. Ta heller i bruk analysering av folks kroppspråk, åsen de snakker og hva de sier.

Jeg har møtt jenter som tar initiativ, og jenter som ikke legger helt skjul på hva de føler.

Endret av Narimasu
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mye rart her ja. Men noen ting som faktisk gjelder en stor andel jenter er følelsene deres og handlingene knyttet opp mot deres følelser. Du skjønner, av en eller annen grunn har jenter veldig ofte temmelig kompliserte og ofte motstridende følelser. Det er også mange jenter som handler etter hva de føler, i allefall ut fra det jeg har erfart. Jeg er riktignok bare 17 så jeg skal ikke generalisere her, det er godt mulig jenter vokser opp de også.

• Liker 3
Lenke til kommentar

- Jenter har ikke romforståelse, og de kan derfor ikke lukeparkere eller rygge på parkeringsplasser.

De har og et iherdig behov for å spørre om hjelp til ting før de forsøker selv, bare fordi "du kan sikkert dette".

Dette gjelder absolutt alt fra å montere en stol til å skifte dekk.

Lenke til kommentar

- Jenter har generelt ikke peiling på hvordan de selv fungerer

- Jenter tror de vet mye, men gjenforteller egentlig bare hva de har hørt

- Jenter elsker sladder, og å snakke dritt om andre gir de høyere selvtillit

- Jenter er aldri fornøyd med puppene eller magen sin

- Jenter setter personlighet foran utseende, men kun om gutten er kjekk nok

I alle dager?

1. Selvfølgelig har de det.

2. Det de har hørt, er å lære - dermed så vet de jo det. (duu-uh?)

3. Gutter er også glad i sladder, men å snakke dritt om andre er det bare jenter uten liv som gjør.

4. Jeg er meget fornøyd med begge.

5. Usant. Men det er viktig at man tenner på mannfolket.

Jenter liker badboys. De liker gutter som slår, banker dem, snakker dritt til dem og voldtar dem bedre enn gutter som er hyggelige, gir komplimanger og er søte.

1. En fin blanding, en MANN er sexy - en som ligger med alt og alle er turn-off.

2. Absolutt ikke.

3. Et mannfolk som banker en jente, er ikke mye til mann.

4. Snakker en mann dritt til meg er han ikke verdt min oppmerksomhet ett sekund.

5. Hadde noen voldtatt meg hadde det skjedd ting med det trollet i ettertid, som en person aldri noensinne ville glemt - om det i det heletatt hadde kommet unna med det i livet.

Omtaler voldteksmenn under "det", kvalmende ting - som man rett som det er bare kan knerte :)

EDIT: Uansett litt artig å se hvor mange menn det er som prøver å rakke ned på kvinner.. Er nokk bare en hau med tapere som ikke får seg noe, eller som har blitt dumpa av en jente som ikke vil ha de lengre. Ikke bra :/ Stakkars guttunger. Er bare å taste så mye dere vil, det gååår så braa sååå :)

Endret av Extraterrestrial
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...