zumo12 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei. jeg kjøpe i går battlefield 3 limited edition og lastet det ned i dag. Jeg lastet ned alt som kom opp og så kom det et vindu opp fra origin som spurte om en produkt kode? Og jeg har ikke fått en sånn av cdon, jeg har bare fått en order bekreftelse på at jeg har kjøpt det. Noen andre som har bestilt derfra og fått det samme problemet? Jeg har sent en e-mail til dem hvor jeg spurte hvor det ble av produkt nøkkelen tidligere i dag men har ikke fått svar ennå. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Antar at du nok fikk den opplyst i nedlastingsprosessen, men kanskje ikke la merke til den. Du kan redownloade her: http://downloads.cdo...tion=my_account Alternativt så ligger den kanskje i en egen fil i det du lastet ned. Endret 28. oktober 2011 av -alias- Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Har sett i gjennom de mappen jeg har fått men finner ingen produkt nøkkel, men skal jeg laste ned hele filen igjen eller? Og en annen ting blir ikke en sånn produkt nøkkel sendt på mail? Endret 28. oktober 2011 av zumo12 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har aldri kjøpt noe hos CDON, men har kjøpt mye programvare hos en amerikansk nettbutikk. Der får jeg nøkkelen på mail, samt at jeg kan hente den på min side hos nettbutikken. Har du sjekket "Min side" hos CDON? Lenke til kommentar
Proson Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Logg innpå cdon.no så finner du den under "redownload". Jeg fikk i tillegg den tilsendt på mail etter at jeg hadde aktivert spillet. Endret 28. oktober 2011 av Proson Lenke til kommentar
zumo12 Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Denne tråden kan nå stenges fant ut problemet. Takk til alle som bidro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå