Niklasp Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skriver på Facebook at de ikke vil oppdatere Optimus 2X. LGs toppmobil får ikke Android 4.0 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler? Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS. Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system. Geir 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler? Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS. Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system. Geir Sant det, bortsett fra at alle produsentene tror det å lage sitt eget customskin er the shit! Lurer på hva som hadde skjedd om f.eks. Samsung fant ut at de skulle lage en ny produktserie for android, der alle mobiler og Tablets ville kjøre stol android. Tror det kunne blitt populært. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Selv om LGs Optimus 2X har god nok maskinvare og ble sluppet for bare fire måneder siden, Fire måneder siden? Jeg kjøpte min i midten av mars. Og har noen i Norge fått 2.3 uten installering av custom ROM? Jeg har ikke hørt noe om det. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 2.3 er sluppet for Optimus 2x, men ikke for det Europeiske markedet, om jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Stemmer nok ikke at den kom for 4 måneder siden nei, kjærsten min har heller ikke fått oppdatering til 2.3. Og de er bare pliktet til å oppdatere 18 måneder, ikke 2 år. Artikkelforfatter, sjekk kildene dine Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg venter fortsatt på 2.3 til min Optimus 3D, Men nå som ikke 2X blir opptartert til 4.0 blir vel ikke Optimus 3D oppdatert til 4.0 den heller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette er rett og slett for dårlig, elendig rett og slett! Med iPhone/iOS produkter kan man ihvertfall føle seg trygg på software biten i mange år som det blir påpekt her. 2 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Latterlig hvis det er fordi de vil tjene mer på fremtidige mobiler. AUA burde blitt opprettet for lenge siden. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 jaja, da har vi rett og slett fått en grunn til å ikke velge LG 5 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 De vil jo ikke tjene mer på de fremtidige mobilene Samsung og HTC selger. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ganske dårlig gjort av LG, den telefonen er såpass ny at det burde vært soleklart å putte ICS på den. Til sammenligning, så går det rykter om at Samsung ser på å oppgradere gamle SGS til ICS også. På en annen side, så vil det nok komme ut custom rom's som er bygget på ICS for LG telefonen. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette er rett og slett for dårlig, elendig rett og slett! Med iPhone/iOS produkter kan man ihvertfall føle seg trygg på software biten i mange år som det blir påpekt her. Sikker og sikker. Nå har vel de som er med i AUA forpliktet seg til et minstekrav på 2 år, noe som da tilsvarer det samme som Apple med sine telefoner. Om du kjøpte en telefon som var eldre en 3GS så får du ikke oppgradert lenger til nyeste OS. Siden Apple sitter med full kontroll på både HW og SW synes jeg det faktisk er enda svakere av Apple å dumpe støtte for eldre modeller såpass raskt. 2 Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har optimus 2x og jeg vil ha 2.3 OG 4.0! og det FORT! De kan gjerne drøye det en måned og bare komme med 4.0, men jeg begynner å bli lei ventingen 1 Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Funker vel med custom på lg og...? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) vent nå litt... sto det ikke på pakken (selve salgsesken) at denne skulle få oppdateringer rimelig kjapt osv? er ikke det et slags brudd på markedsføringsloven? edit: prøvde å leite litt på nettet etter bildet av en 2x-eske, men fant ingenting. kanskje noen av dere har en eske og kan bekrefte/avkrefte dette? edit2: men hvis noen brukere virkelig vil ha ICS på sin 2x så kan de alltids legge inn Cyanogenmod, som ofte er bedre og raskere enn originalROM. Likevel så burde dette ikke være nødvendig for en såpass kraftig telefon. Endret 28. oktober 2011 av Stagga89 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal se om jeg har boksen liggende hjemme. Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Er det tekniske grunner til at produsentene nøler med dette? Eller er det bare for å selge flere nye mobiler? Jeg føler meg litt bortskjemt som har iOS 5 på min to år og to generasjoner gamle 3GS. Lurer på hvordan folk hadde reagert om Dell eller HP sa til sine kunder at "beklager, men dere får ikke oppgradere til siste versjon av Windows". Det burde da strengt tatt være brukerens valg, ikke minst når det er snakk om et åpent system. Geir Joa siden det er åpent så kan man sikkert det MEN da må du lage drivere selv også, til feks, "skjermkort, nettverk, gsm. blåtann, osvosv.. MEN ja ikke bra av LG :/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette er og blir det største problemet til android, og mange som kjøper seg tlf, føler seg rett og slett rævpult Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 LG er en low end produsent så det er vel ikke annet å vente ? 2X er en meget god telefon synd det ikke er HTC eller Samsung som har produsert den.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg