SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Quote: On 2002-02-07 21:19, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-02-07 17:05, B|Real skrev: So? Er man høffelig så poster man tråder der de hører hjemme. Man legger ikke treningstøyet til tørk i sofaen og man legger ikke ketchupen i senga - man legger det der det hører hjemme :wink: takk Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 jeg får ikke til overburn på vivastar 80min plater=/ Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Hei! Vil seie meg enig med Anders... Det skulle vel ikkje være så vanskelig å begynne eit nytt emne under ein passande kategori? Synest av og til at det er ein del personer som legger inn emner under feil kategori for tida.. Lenke til kommentar
yngvej Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 For å jobbe med DivX er det en god begynnelse å lese guiden som ligger ute. Filmer kan klippes med VirtualDub som nevnt tidligere. Yngve Lenke til kommentar
telifia Skrevet 8. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2002 Hei Takker for alle innlegg. Har nå klart å kutte vekk noen sekunder fra divx filmen ved å bruke VirtualDub. :smile: Lenke til kommentar
tofferh Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 nesten alle brenne CD-er på 700 mb kan ta inn 702 mb, eller så kan du zippe det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Quote: Er man høffelig så poster man tråder der de hører hjemme. Man legger ikke treningstøyet til tørk i sofaen og man legger ikke ketchupen i senga - man legger det der det hører hjemme :wink: Joda, men det var bare en kommentar til at jeg synes inlegget til moderatoren var unødvendig. Det er vel ikke folks feil at topic sporer litt av, noe som den har en sterk tendens til på gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå