Tamegfaen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nettopp kjøpt PC-utgaven av Battlefield, og føler meg som en idiot før jeg allerede har installert spilet. Hvor finner jeg produkt-koden? Lenke til kommentar
cakewalk Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 på min så var det på forsiden/baksiden av den sjukkeste brosjyren inne i coveret Lenke til kommentar
Tamegfaen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Den med installasjonsbeskrivelser på norsk, finsk, svensk og dansk? Har stirret meg blind i flere timer nå. Har 2 stk hefter i boksen. Ett med de nordiske installasjonsbeskrivelsene (4 sider) og ett med engelsk beskrivelse (2 sider) Kan ikke se noen kode noen plasser. Hvordan skal den se ut? xxxx-xxxx-xxxx-xxxx? Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Den med installasjonsbeskrivelser på norsk, finsk, svensk og dansk? Har stirret meg blind i flere timer nå. Har 2 stk hefter i boksen. Ett med de nordiske installasjonsbeskrivelsene (4 sider) og ett med engelsk beskrivelse (2 sider) Kan ikke se noen kode noen plasser. Hvordan skal den se ut? xxxx-xxxx-xxxx-xxxx? På min står den på den engelske beskrivelsen som følger med i spillboksen. Den står nesten helt nederst på den første siden og ser slik ut: Serial number: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx Lykke til! Lenke til kommentar
Tamegfaen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 OK, takk for svarene. På min engelske står det Serial number: That`s it. Blank rute. Må dra å bytte spillet imorgen da Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 OK, takk for svarene. På min engelske står det Serial number: That`s it. Blank rute. Må dra å bytte spillet imorgen da Det må du gjøre da er jeg redd. Sorry mac! Lenke til kommentar
Tamegfaen Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Byttet spillet mitt på Platekompaniet uten problemer, for når jeg forklarte problemet så kunne de fortelle meg at flere hadde kommet i retur uten noen produktkode. Noen som har stresset på trykkeriet? Uansett, fikk en utgave med kode denne gangen, så nå står det på nedlasting (!) hos Origin Skytes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå