The 5 element Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 I dag så brukar eg outlook 2007 som e-postlesar, for kontaktar og liknande. No skal eg få pc frå arbeidsgjevaren og der er det installert Outlook, men den er ferdig satt opp for jobbe e-post og kan ikkje brukast til mitt private bruk. Treng difor ein e-postlesar som kan erstatte outlook. Litt av poenget her at skal på ein enkel måte skal kunne overføre alt som eg har på outlook i dag til dette nye programmet. Vil ikkje miste alt den informasjonen som eg har samla gjennom mange år. Så enten må eg kunne legge inn outlook.pst fila direkte i det nye programmet, eller så må det kunne importere alt frå outlook på eigen hand. Veit ikkje om eit slikt program finnes, men er det nokon som veit om eit og har gode erfaringar med det så legg att nokre ord om det i denne tråden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 du skal da kunne lage flere forskjellie epost-profiler i Outlook. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 du skal da kunne lage flere forskjellie epost-profiler i Outlook. Det lar seg ikkje gjere då IT avdelinga har gjort endringar i Outlook som gjer at eg ikkje får kontakt med SMTP eller POP. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 På den "gamle" PC kan du installere mozilla thunderbird. Data fra eksisterende outlook hentes da inn i thunderbird vha simpleMAPI calls. Så finne det sikkert en mulighet for å migrere thunderbird mail data fra gammel PC til ny PC som du evt må gjøre senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå