Gå til innhold

BK: Fornebo Fly Plass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må få si att jeg ikke har sansen for alle bildene du legger ut, men dette likte jeg.Her var det mange detaljer å se på. Kompet og eksponeringen sitter bra. Ser at linsa di gir litt bua linjer inn mot sentrum, men det er ikke lett å unngå.

Tusen takk , Thore..det var ærlig og hyggelig sagt av deg,satte jeg pris på.. ja jeg prøver meg frem,er jo nybegynner som så vidt har funnet lysmåleren,så tusen takk.. jeg la oxo merke til den buen,er det mulig få gjort så den ikke blir sån.. ha en fin helg

Lenke til kommentar

Veldig spennende. Mange minner derfra, ja, den gang man ikke var en så blasert reisende som i dag, men trodde virkelig ikke denne eksisterte lenger

Tussn takk Erik,for hyggelig komentar,ja du må lete litt men bak den røde moderne fasaden finner man faktisk den gammle,helt utrolig bra de har latt den vøre som den var,et smykke spør du meg... smil,ha en fin helg

klem

Lenke til kommentar

Dette ble utrolig bra. Har sannsen for slike bilder. En sterk 5er fra meg. Linjene plager ikke meg, men hvis du bruker PS5 så kan du enkelt rette opp linjene hvis du ønsker det.

Tusen takk for hyggelig komentar,jeg skal prøve finne det i PS5,vet ikke helt hvordan men skal prøve,vel de plager ikkew meg stort heller,ønsker deg en godhelg,smil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har lastet opp en alternativ variant av fornebo,for de som har vert og lett etter den gammle og ikke funnet den,så ligger den bak en rød moderne portal gjemt i akkurat samme stand som om du var der i går,helt utrolig bra skatt... får håpe den får bli der evig... smil

ps..bilde ble så som så når jeg måtte legge et oppå m den røde porten da det var lite klart..mulig jeg prøver igjen og ta bilder der,så da skal jeg evt få tatt dette bilde med alt på en gang om det er mulig... men lykke til de som ikke fant det,håper dere finner det nå.. smil

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...