WidOls Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vinteren kommer. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Flott dybdefølelse, godt eksponert og fine stofflighet (fant ikke noe mer passende ord) Liker ekstra godt forgrunnen der vi skimter litt av bunnen på vannet, og den fine glansen og #stoffligheten" du har fått fram på vannoverflaten. Det eneste jeg reagerer litt på er at jeg opplever horisonten som litt for mye sentrert, men skjønner jo at du ville ha med den flotte himmelen også Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nydelig bilde!!, flott komp, fine farger og lys. Lenke til kommentar
WidOls Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Flott dybdefølelse, godt eksponert og fine stofflighet (fant ikke noe mer passende ord) :)Liker ekstra godt forgrunnen der vi skimter litt av bunnen på vannet, og den fine glansen og #stoffligheten" du har fått fram på vannoverflaten.Det eneste jeg reagerer litt på er at jeg opplever horisonten som litt for mye sentrert, men skjønner jo at du ville ha med den flotte himmelen også Takk for tilbakemelding, ser den med horisonten, la ikke merke til det. Takk wasco. Lenke til kommentar
WidOls Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Nydelig bilde!!, flott komp, fine farger og lys. Takk for hyggelig tilbakemelding Jan Åge. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 veldig flott motiv, liker ikke den midt stilte horisonten men alt i alt er dette et tiltalende bilde. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Vakkert på alle måter. Bilde er noe midtstillt, men kan ikke se noen annen måte å klippe på enn hva du har gjort her. Tips: Legg på en mørkere bakgrunn, da blir dette vakre bilde om mulig enda bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg