ChrisAndre Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei! I forbindelse med kjøp av Window 7, ønsker jeg å finne ut om PC-en min kan kjøre 64bit. Den kjører 32bit nå, men skulle gjerne oppdatert til 64bit. Har prøvd å google både PC-modell og prosessor, men klarer ikke å finne helt ut av det.. Modell: HP Pavilion dv5-1120eo, kjøpt desember 2008. Prosessor: AMD Athlon X2 Dual-Core QL-62 2.00 GHz Kan jeg installere 64bit, eller må jeg velge 32bit? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://products.amd.com/pages/notebookcpudetail.aspx?id=470&AspxAutoDetectCookieSupport=1 Her står det klart og tydelig at den støtter 64-bit. Lenke til kommentar
ChrisAndre Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hurra! Hvorfor kom ikke jeg inn på denne sida da jeg googla?? Jeg kom bare inn på masse sider som viste hvor mye CPU den hadde i forhold til andre harddisker og forskjellig andre drittsider jeg ikke skjønte noe av, hehe.. Takk for hjelpa, 64bit it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå