Gå til innhold

Erfaring fra Ventelo's ADSL+2 Tilbud

Anbefalte innlegg

Hei,

Fant ikke helt hvor jeg burde poste denne, så velger å gjøre det her.

Saken er at jeg har fått tilbud på 16000/700 til 329kr pr.mnd om jeg flytter over hustelefon abb. til ventelo også, noe som er helt greit da det faktisk blir billigere.

Men saken er at når jeg fikk SMS på dette tilbudet står det jo helt andre priser enn det jeg ble lovet på telefon(Skal bekrefte med JA på sms, så har valgt å vente litt å høre hva dere har å si)

Dette sa han på telefonen var vanlig men at han skulle selv fikse på dette når jeg hadde bekrefta, da SMS'n jeg fikk ble sendt automatisk å var ikke noe han kunne redigere på.

Det jeg er skeptisk til da er jo at da har jeg bekrefta at jeg skal betale mer enn det vi bli enige om på telefon(Jeg skrev jo JA på SMS'n jeg mottok)

Er det noen som har opplevd det samme eller er jeg bare overparanoid å burde egentlig bare stole på karen jeg prata med? :hmm:

Endret av m ysse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men saken er at når jeg fikk SMS på dette tilbudet står det jo helt andre priser enn det jeg ble lovet på telefon(Skal bekrefte med JA på sms, så har valgt å vente litt å høre hva dere har å si)

Dette sa han på telefonen var vanlig men at han skulle selv fikse på dette når jeg hadde bekrefta, da SMS'n jeg fikk ble sendt automatisk å var ikke noe han kunne redigere på.

Få han til å bekrefte dette på en mail til deg så du har det skriftelig, så er det bare å kjøre på. Er det reelt så bør ikke det være noe problem for han.

Lenke til kommentar

Tenker jeg må få gjort det slik ja..

Ingen andre her som har opplevd noe lignende?

Skulle også få det enda billigere om jeg ble medlem i Huseiernes Landsforbund, noen som har noen erfaring med de?

Endret av m ysse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...