Cuneax Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skal ikke overvåke og presse på med reklame som Facebook og Google+. Anti-Facebook-nettstedet Unthink starter opp Lenke til kommentar
smøllj Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 noen som har invite? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Folk flest bryr seg rett og slett ikke, og derfor vil nok Facebook fortsette å regjere i en god stund fremover også. 4 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Folk flest bryr seg rett og slett ikke, og derfor vil nok Facebook fortsette å regjere i en god stund fremover også. Jeg er redd du har rett. Men det er godt at det dukker opp alternativer som tenker litt mer riktig. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nå tenker jeg det er mange paranoide som blir glad :-] OT: Hjemmesiden var iallefall dårlig designmessig. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 "Etter man har registrert seg, får man tilbud om å overføre bilder og annen informasjon fra Facebook til den nye siden." Denne funksjonaliteten vil FB garantert forsøke å blokkere umiddelbart. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Folk flest bryr seg rett og slett ikke, og derfor vil nok Facebook fortsette å regjere i en god stund fremover også. Bør jeg virkelig bry meg ? Eneste jeg bryr meg om er at de ikke stenger kontoen min Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Facebook blir vel det nye folkeregisteret 2 Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Dette virker som en skikkelig "hippie-greie"... "challenging authority" "proving your worth by improving the world" "thirst for wisdom and truth in everything" "passionate about helping transform pain into healing" osv, osv... Om dette blir ett nettsted for andre enn virkelig spesielt interesserte, så blir jeg meget meget overrasket. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Klarer meg faktisk godt uten Facebook ... 6 Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det positive her er vel at det da faktisk kommer et alternativ som ikke overvåker Syntes det var et av de rareste argumentene fra folk som "byttet" fra Facebook til Google+, ettersom google aldri vel har vært kjent for å "ikke overvåke". Det sagt, så føler jeg meg ikke så veldig overvåket av facebook jeg. Nå fungerer vel ikke argumentet "det er jo bare å huske å logge seg ut" lenger, for det spores vel allikevel vha. IP, brukermønstre og cookies, men nei, føler meg ikke spesielt overvåket allikevel. Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kudos, men jeg tror ikke det slår an. Selv jeg som er i grenseland til paranoid tviler på at jeg gidder å bytte bort Facebook med det første. Facebook har noe alle konkurentene mangler, og det er brukere. 1 Lenke til kommentar
Albatraum Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Det er ikke noe kult hvis det er lite folk som bruker det. Jeg fikk beta invite i dag og så langt ser ting bra ut. "Etter man har registrert seg, får man tilbud om å overføre bilder og annen informasjon fra Facebook til den nye siden." Denne funksjonaliteten vil FB garantert forsøke å blokkere umiddelbart. Det eneste jeg kunne gjøre var å overføre bilder fra facebook kontoen min. Endret 29. oktober 2011 av Albatraum Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Vi har allerede Diaspora. Fremtiden ligger i at sosiale medier kommuniserer med hverandre, begge veier. Ser ingen grunn til å joine unthink. Lenke til kommentar
stiantq Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har også mer tro på diaspora (som er åpen kildekode) enn det tree-hugger greiene her. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dette lover dårlig for nettstedets suksess. Jeg har sendt ut ~100 invitasjoner, vært medlem i en uke og har fortsatt 0 venner og 0 followers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå