thomba14 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Noen flere en meg som sliter med at spillet henger seg opp? Får Directx Error hver gang... Det står at det er en dårlig command greie. Har prøvd å oppdatere det meste, og i tillegg prøvd så og si alle mulige grafikk justeringer for å se om det fungerte... Lenke til kommentar
robertkolaas Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har samme problemet, men får ikkje innstalert BF3 før feilmeldingen kjeme opp Har du fonne ein løsning så gi gjerne en lyd for eg sliter enda ! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Kanskje et helt åpentbart og tåpelig spm, men dere har prøvd å installere DirectX på nytt sant? Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Står det "out of virtual memory"(ish) i den feilmeldingen? Prøv å sett systemstyrt pagefile på windows. Hjalp hos meg hvertfall. Jeg hadde det deaktivert og da kræsjet BF3.. Lenke til kommentar
robertkolaas Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Står det "out of virtual memory"(ish) i den feilmeldingen? Prøv å sett systemstyrt pagefile på windows. Hjalp hos meg hvertfall. Jeg hadde det deaktivert og da kræsjet BF3.. Det stod ingenting om det nei men kan gi det er forsøk! Men heh, kossen gjør du da? Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Står det "out of virtual memory"(ish) i den feilmeldingen? Prøv å sett systemstyrt pagefile på windows. Hjalp hos meg hvertfall. Jeg hadde det deaktivert og da kræsjet BF3.. Det stod ingenting om det nei men kan gi det er forsøk! Men heh, kossen gjør du da? http://tweakhound.com/windows7/tweaking/7.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå