MrBaboy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg har en Acer 5100 Laptop med engelsk Vista Home edition. Skulle gjerne ha reinstallert den. Ligger reinstalasjonen på en partisjon på denne, eller må man ha en reinstall CD til den? Om jeg vil ha norsk Windows på den. Må jeg da kjøpe en helt ny installasjon for å få dette til? Endret 2. november 2011 av MrBaboy Lenke til kommentar
MrBaboy Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ingen som vet? Lenke til kommentar
bartlett Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ingen som vet? Slå maskinen helt av. Slå den på, begynn å trykk alt+f10 gjentatte ganger. Dette skal aktivere recovery på Acer Lenke til kommentar
MrBaboy Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 (endret) Ingen som vet? Slå maskinen helt av. Slå den på, begynn å trykk alt+f10 gjentatte ganger. Dette skal aktivere recovery på Acer Har prøvd å lete litt på nett, og til slutt klarte jeg faktisk å finne en video på http://www.acer.no/ac/no/NO/content/online-support som forklarer hvordan dette skal gjøres. Endret 1. november 2011 av MrBaboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå