Big Apple Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har Android-skaperne virkelig ikke bedre fantasi enn dette? Greit at de skal lage et alternativ til Siri, men å kalle det Iris, altså Siri baklengs? De ønsker seg så gjerne søksmål mot seg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har Android-skaperne virkelig ikke bedre fantasi enn dette? Greit at de skal lage et alternativ til Siri, men å kalle det Iris, altså Siri baklengs? De ønsker seg så gjerne søksmål mot seg.Folkene bak Iris har tydeligvis prøvd å hive seg på hypen Siri skapte ved selv å kopiere andre stemmestyrte virutelle assistenter som man lenge har hatt på Android, det er altså en kopi av en kopi. Er ditt poeng at en kopi er mye bedre enn en kopi av en kopi? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 last ned speaktoit.. Så laster du ned invona speak engine, noe som vil gi dere meget bra text2speak kvalitet, ikke slik som den vanlige robotstemmen:-) speaktoit vil akkurat som Siri utføre mange av de vanlige oppgavene, som spille musikk, sette alarm, kalender, memo, sms, mail osv..Hvor finner jeg invona? beklager min feil Ivona skulle det være: Selve engine: https://market.android.com/details?id=com.ivona.tts&feature=more_from_developer Engelsk språk: https://market.android.com/details?id=com.ivona.tts.voicebeta.eng.gbr.amy&feature=search_result Her kan man høre hvor bra stemmen kan bli: Takk :-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har Android-skaperne virkelig ikke bedre fantasi enn dette? Greit at de skal lage et alternativ til Siri, men å kalle det Iris, altså Siri baklengs? De ønsker seg så gjerne søksmål mot seg. Det er ikke "android-skaperene" som har lagd dette, android har hatt liknende funksjonalitet som Iris (talegjenkjenning med relavante resultater ) i over et halvår. Altså en god stund før siri kom på banen. AtW Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har Android-skaperne virkelig ikke bedre fantasi enn dette? Greit at de skal lage et alternativ til Siri, men å kalle det Iris, altså Siri baklengs? De ønsker seg så gjerne søksmål mot seg. Tror du virkerlig at det er mangelen på fantasi som er grunnen til at de har kalt der Iris? Slike tjenester eksisterte før både Siri og Iris til Android, så tipper mye av grunnen heller er for å vise at det ikke trenger og ta flere år og 200 milioner for og utvikle en slik tjeneste, men heller 8 timer og minimale utgifter. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 What is the meaning of life, universe and everything? Good semantic question. I would do a search for it.. FAIL!! Alle vet jo at det er 42... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det er ikke "android-skaperene" som har lagd dette, android har hatt liknende funksjonalitet som Iris (talegjenkjenning med relavante resultater ) i over et halvår. Altså en god stund før siri kom på banen.Jeg har hatt det godt over ett år på Android. Enklere versjoner av stemmestyring er det vel 10 år siden jeg først hadde på telefonen. Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Det som imponerende er hvor kjapt Iris ble lansert. Det som er tydelig er ikke mangel på teknologi, men ideer. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Jeg har prøvd ut iris, den er imponerende bra! Men synes at speaktoit er MYE bedre. Med speaktoit kan man sende meldinger, sette på alarm, ta notater, få været, skjekke aksjer, sende mail, finne musikk på telefonen/ youtube MED MER. Alt sammen bare med talekommandoer Har skrevet om appen på bloggen min. Der er det en full liste over hva speaktoit kan gjøre. Også mere om min mening. (link i signaturen) Lenke til kommentar
jecpah Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan ikke finne på noe originalt til en forandring da, måå herme etter apple, som med alt annet! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Kan ikke finne på noe originalt til en forandring da, måå herme etter apple, som med alt annet! Når kom sli funksjonalitet innebygd i android? I februar tror jeg det var, lenge før apple. Atw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg