V. Haugen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan Iris utvide horisonten din? Vi tok en prat med Siri-kopien til Android Lenke til kommentar
jic Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 anbefaler dere heller å teste speaktoit som er mer avansert enn iris og har eksistert mye lenger, kan lastes ned fra, https://market.android.com/details?id=com.speaktoit.assistant&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zcGVha3RvaXQuYXNzaXN0YW50Il0. Lenke til kommentar
RareJonna Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Men her burde dere også tatt med at Iris er under konstant utvikling. Det slippes oppdateringer vær dag og den forbedres stadig. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Iris er mye bedre enn dere fremstiller henne her, har testet appen mye Og ja, kommer ofte updates som gjør den bedre, verdt å sjekke! Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Men her burde dere også tatt med at Iris er under konstant utvikling. Det slippes oppdateringer vær dag og den forbedres stadig. Enig med deg. Hadde planer om å nevne dette i forbindelse med at appen ble laget på bare noen få timer, men det må jeg ha glemt. Viktig poeng å få med :-) Lenke til kommentar
RareJonna Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Men her burde dere også tatt med at Iris er under konstant utvikling. Det slippes oppdateringer vær dag og den forbedres stadig.Enig med deg. Hadde planer om å nevne dette i forbindelse med at appen ble laget på bare noen få timer, men det må jeg ha glemt. Viktig poeng å få med :-) Flott at det ble rettet! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Forskjellen jeg registerer idag er at Siri er lang mer intelligent og kan utføre oppgaver og spør ting. Men iris og andre kommer jo dit også. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Husk at iris fortsatt er i alpha Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva med den innbygde funksjonaliteten i android? Er det ikke greot å teste den, istedet for Iris? Den har jo vært der en stund. AtW Lenke til kommentar
Alfaholic Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da jeg lastet ned denne app'n for noen dager siden ble jeg utrolig overrasket! Den fungerte kjempebra til å være alpha, men så kom oppdateringen og BOOM, kjempebra! Og dette er fortsatt alpha! Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 "Iris er jo en kopi av Apple-tjenesten Siri, og det er nok liten tvil om at originalen er langt mer gjennomført. Til tross for at ble Iris satt sammen i hui og hast, fungerer den nokså bra allerede. " Same procedure as last year med andre ord. 1 Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) last ned speaktoit.. Så laster du ned ivona speak engine, noe som vil gi dere meget bra text2speak kvalitet, ikke slik som den vanlige robotstemmen:-) speaktoit vil akkurat som Siri utføre mange av de vanlige oppgavene, som spille musikk, sette alarm, kalender, memo, sms, mail osv.. Endret 29. oktober 2011 av DroidOle Lenke til kommentar
dodoman Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Leste at Apple brukte 200 millioner dollar på Siri, første utgivelsen av Iris ble lagd på 8 timer og er gratis Lenke til kommentar
baguett Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Iris skjønte at jeg sa Norway på første forsøk, kanskje artikkelforfatter ikke holdt munnen intill miccen. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 http://www.tomshardware.com/reviews/iphone-4s-battery-life-benchmark,3056-10.html Siri er ikke alltid så ekstremt imponerende heller. Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 anbefaler dere heller å teste speaktoit som er mer avansert enn iris og har eksistert mye lenger, kan lastes ned fra, https://market.android.com/details?id=com.speaktoit.assistant&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5zcGVha3RvaXQuYXNzaXN0YW50Il0. Eller Vlingo Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvorfor bare teste og nevne den nye appen da det lenge har vært flere varianter av dette på Android? Om dere ikke korrigerer artikkelen med at dette lenge har eksistert flere varianter på Android avslører dere en alvorlig bias for Apple. Edwin har da eksistert i over ett år: http://lifehacker.com/5596610/edwin-speech+to+speech-android-app-expands-androids-speech-recognition-skills Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 "Iris er jo en kopi av Apple-tjenesten Siri, og det er nok liten tvil om at originalen er langt mer gjennomført. Til tross for at ble Iris satt sammen i hui og hast, fungerer den nokså bra allerede. " Same procedure as last year med andre ord. Ja, journalistene har i sin nesegruse beundring av Apple igjen ikke funnet ut hva som allerede har eksistert på markedet og at det er Apple som faktisk kopierer her. 1 Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 last ned speaktoit.. Så laster du ned invona speak engine, noe som vil gi dere meget bra text2speak kvalitet, ikke slik som den vanlige robotstemmen:-) speaktoit vil akkurat som Siri utføre mange av de vanlige oppgavene, som spille musikk, sette alarm, kalender, memo, sms, mail osv.. Hvor finner jeg invona? Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) last ned speaktoit.. Så laster du ned invona speak engine, noe som vil gi dere meget bra text2speak kvalitet, ikke slik som den vanlige robotstemmen:-) speaktoit vil akkurat som Siri utføre mange av de vanlige oppgavene, som spille musikk, sette alarm, kalender, memo, sms, mail osv..Hvor finner jeg invona? beklager min feil Ivona skulle det være: Selve engine: https://market.android.com/details?id=com.ivona.tts&feature=more_from_developer Engelsk språk: https://market.android.com/details?id=com.ivona.tts.voicebeta.eng.gbr.amy&feature=search_result Her kan man høre hvor bra stemmen kan bli: Speaktoit med Ivona speak engine: Endret 30. oktober 2011 av DroidOle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg