Gå til innhold

Partykopp

21 stemmer

1. 1. Hvor gammel er du?

• 16-20
      13
    • 21-25
      5
    • 26-30
      3
    • 31-40
      0
    • 41+
      0
  2. 2. Hvilket kjønn er du?

• Gutt
      19
    • Jente
      2
  3. 3. Vil du ha denne koppen til norge?

• ja
      6
    • nei
      14
    • det finnes noe lignende allerede
      1

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte å spørre om hvordan interessen er rundt en kopp som gjør deg fort full. Den heter sliz, og er utformet som en cocktailkopp, med "innebygd" sugerør. Poenget er å ha sprit i koppen først, og så chaseren/blandevannet på toppen. Dette skal ikke blandes. Deretter suger du dette fort i deg.

Den er i UTGANGSPUNKTET til å brukes på fester og arrangementer, men det er også en kul kopp som kan stå på hylla, eller brukes i barnebursdager o.l. Der man velger å styre unna vanlige glass eller pappkrus.

Den er lett å vaske.

1011694.jpeg

Endret av beastieboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koppen/konseptet er at man ikke skal trenge å smake all den rene alkoholen så godt. Sånn at du bare kan nyte chaseren rett etterpå. Og det går fortere unna med sugerør og sliz-konkurranse. Dette har blitt stort utbredt på college skoler i USA. Min vertsbror i USA og kameraten som har denne...

Og bare fordi du kanskje ikke liker den, kan den være et samleobjekt for andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig konsept, men jeg skjønner ikke helt hva som er fordelen med koppen kontra å bare drekke rett fra flaska, og ta en slurk av blandevannet. Selv om kanskje det er litt mindre harry når man drekker fra et glass. I tillegg så kjører jeg/vi i vennegjengen mest bong hvis vi skal drekke fort for å bli full.

Edit; Men joda, hadde nok kjøpt glasset hvis det hadde hatt en fornuftig pris. Bare fordi jeg digger sånne ting. Har alt fra reagensrør shotteglass, til flere forskjellige ølbonger osv. :p

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...