Streetcop Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva er det som feiler, det funker jo nesten ikke i noen spill? hvordan ordner jeg det? :wink: Det klikker i Age Of Mythologi når jeg beveger musen. I Cs klikker det når jeg har spilt en stund. 3d mark 2002 fungerer fint. Det er bare i spill det klikker. Noen som har en løsniing på problemet.. Det eneste jeg har skiftet er skjermkort, og før det fungerte det helt fint. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 har du lagt inn Catalyst 3.6 drivern (www.ati.com)? Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hva er det som feiler, det funker jo nesten ikke i noen spill? hvordan ordner jeg det? :wink: Det klikker i Age Of Mythologi når jeg beveger musen. I Cs klikker det når jeg har spilt en stund. 3d mark 2002 fungerer fint. Det er bare i spill det klikker. Noen som har en løsniing på problemet.. Det eneste jeg har skiftet er skjermkort, og før det fungerte det helt fint. Lagt inn nyeste catalystdrivere fra www.ati.com ? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 avinnstallert de tidligere skjermkort driverene fra ditt tidligere skjermkort? Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 alt ovenfor er gjordt.... Noen som har andre løsninger på problemet? Leste på ett engelsk forum at MANGE andre og hadde problemer.. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 selg kortet til meg , for 500 spenn? Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Prøv: http://drivers.driverheaven.net/misc.php?p...?page=uninstall så installerer du drivere fra www.omegacorner.com Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Takk, skal prøve Omegacorner driverne Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 husk bare å uinstallere driverne riktig hver gang du installerer nye drivere. Bruk den øverste linken ovenfor. Lenke til kommentar
Seldal Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hadde samme problemet, sendet det bare inn og fikk et nytt som funket Lenke til kommentar
Streetcop Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Hadde samme problemet, sendet det bare inn og fikk et nytt som funket Det virker nå.. Skrudde ned hardware akkselerasjonen 2 hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå