Gå til innhold

Fra iPhone 3GS til hva? No Apple!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har hatt en iPhone 3GS i to år nå, og har hatt lyst på ny telefon en god stund. iPhone er uaktuell da jeg kjeda meg veldig fort med den jeg har og misliker iOS ganske mye.

Anyway...Jeg tenkte på SGSII og HTC sensation XL. Problemet med den første er at den begynner å bli litt gammel, og mange har den jo. Problemet med den andre er at selv om jeg liker utseende veldig godt, så mangler den dual-core, minnekort plass (viktig) og skjermoppløsning kunne vært bedre.

Er det noen kommende telefoner som kunne dekke mine behov bortsett fra disse to?

Trenger dette:

--rask telefon; iPhone min lagger og det er sykt irriterende, til og med med iOS5

--god skjerm

--god epost funksjon

--at skype fungerer bra og ikke krasjer

--god musikkavspiller med BRA lyd (derfor tenkte jeg på HTX S XL)

--god lagringsplass

At jeg er vant med den uelskede iPhone'n min gjør at HTC SXL ville uansett vært en oppgradering til tross for sine mangler. Det er utseendet til denne mobilen som kaller meg mest. Kanskje HTC kommer til å slippe mobiler som likner uten at de mangler minnekortplass/dual core/skjermoppløsning? Noe spennende fra Samsung utover Galaxy Nexus (uaktuelt, pga design)?

Tips?

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung GSII er fremdeles den beste androidtelefonen på markedet og er på enkelte punkter bedre enn kommende galaxy nexus. HTC Sensation XE er et bra alternativ hvis du vil ha bedre lydkvalitet. HTC rezound kommer om ikke så lenge og er mer eller mindre samme telefon som XE bare med 1280x720 skjerm. Nye Motorola Razr er også en du bør vurdere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...