Odesseiron Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det kritikerroste, norskutviklede eventyrspillet kommer i håndholdt format. Les hele saken Lenke til kommentar
KiX Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Aah The Longest Journy Vær så snill å bruk engelske titler på spill Gamer.no! ser domt ut når noen er fornorsket og andre er engelske. 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Akkurat dette spillet er vel greit å oversette, er trossalt utviklet i norge. 3 Lenke til kommentar
KiX Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Joa greit nokk det, men er ikke The secret world også?(eller Den hemmelige verdenen xD) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Spillet het Den Lengste Reisen da det ble utgitt her i Norge, som tross alt er landet hvor det ble utviklet. 6 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sweet. Håper det kommer en egen versjon til iPad også, den er tross alt litt bedre egnet til adventurespill. 1 Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 dette spillet har jeg spillt igjennom flere hundre ganger. Elsket spillet og gleder meg til iPhone. får håpe at det blir norske stemmer Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Kanskje dette gir nok blest om serien til at vi får avslutningen på historien også. 2 ern hadde fantastisk historie, men særlig filmsekvensene var helt forferdelig dårlig løst. Det var så mye tekst/tale at det var tydelig at de ikke hadde konsultert med noen som er gode på manus tweaking før det ble gitt ut. Og den sluttet virkelig på en kjiip cliffhanger. Endret 28. oktober 2011 av tha_lode 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Håper virkelig dem kommer med en versjon til iPad, kjempe fint at det kommer til iPhone men den sjangeren der er veldig knotete å spille på en så liten skjerm. På iPad så er sjangeren perfekt, og uten tvil min personlige favoritt plattform i sjangeren. Er noe ved å ha en skjerm så nær deg og bruke fingrene til å spille et eventyr spill. Lenke til kommentar
Miadanten Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hah, blir lett kjøp. Gi meg nå! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Multiplattformutgivelsen Drømmefall skal nok ha mye av skylden for at Funcom stadig bombarderes med forespørsler om en fortsettelse av serien. Kan vi få en fortsettelse av serien? 2 Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hva med Android? 1 Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Multiplattformutgivelsen Drømmefall skal nok ha mye av skylden for at Funcom stadig bombarderes med forespørsler om en fortsettelse av serien.Kan vi få en fortsettelse av serien? Det var lenge snakk om en episode-basert fortsettelse. Vi kan jo håpe! Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 finnes det en netbutikk som har dette på norsk.? finner bare engelsk Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 finnes det en netbutikk som har dette på norsk.? finner bare engelsk Tror det finnes DVD-versjoner med både norsk og engelsk, og du kan kjøp/laste det ned her. Selv kjøpte jeg den norske versjonen da den kom ut i 1999/2000, i sånn stor-eske med 4 CDer Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 finnes det en netbutikk som har dette på norsk.? finner bare engelsk Funcom sin egen nettbutikk har det til nedlasting på norsk. Har kjøpt det der selv. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Tror det finnes DVD-versjoner med både norsk og engelsk, og du kan kjøp/laste det ned her. Selv kjøpte jeg den norske versjonen da den kom ut i 1999/2000, i sånn stor-eske med 4 CDer jeg også men klarte å ødelegge CD nr 2 så får ikke instalert spillet Endret 31. oktober 2011 av DanielVikan Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Kanskje dette gir nok blest om serien til at vi får avslutningen på historien også. 2 ern hadde fantastisk historie, men særlig filmsekvensene var helt forferdelig dårlig løst. Det var så mye tekst/tale at det var tydelig at de ikke hadde konsultert med noen som er gode på manus tweaking før det ble gitt ut. Og den sluttet virkelig på en kjiip cliffhanger. April ble stukket av et spyd, og datt senere ned i vannet. men i Eneren fikk april evnen til å puste under vann. overlevde april ??? Endret 31. oktober 2011 av DanielVikan Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Tror det finnes DVD-versjoner med både norsk og engelsk, og du kan kjøp/laste det ned her. Selv kjøpte jeg den norske versjonen da den kom ut i 1999/2000, i sånn stor-eske med 4 CDer jeg også men klarte å ødelegge CD nr 2 så får ikke instalert spillet For noen år siden laget jeg ISO-filer av de, så de er safe uansett Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 For noen år siden laget jeg ISO-filer av de, så de er safe uansett skal gjøre det når jeg kjøper det på nytt :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå