Gå til innhold

Burn in Hell EA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har problemer med at origin ikke får kontakt med autentication servers? Lillebror har ikke kunnet spille verken MP eller Campain på et døgn pga. dette. EA support er ikke til så mye hjelp, prøve å snakke med en game master fører meg bare til en side der det står DEAD END med store bokstaver.

Lenke til kommentar

Har hatt en del problemer selv, på konsoll til og med. Når det først står at jeg joiner en server, blir jeg som regel returnert til startmenyen. Dette gjentas noen ganger, til jeg er inne i spillet. Selv etter at jeg har kommet inn, er det ikke sjeldent jeg blir disconnecta. Opplevde også en gang at skjermen ble helt svart, og jeg måtte dermed slå Xboxen av og på. Skuffende at en av årets største spillutgivelser kommer med såpass mye tull.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noen problemer med multiplayer biten, spilt siden mandag og er godt fornøyd med spillet.

Singleplayer delen har vært verre med masse bugs og diverse.. ene banen måtte jeg gjøre 8 ganger før buggen slapp meg gjennom.

Dere må forresten huske på at battlefield serien egentlig ikke har singleplayer del, utenom bad company spillene..bf er til for å spilles på nettet, spill no annet om du vil ha sp sier nå iallefall jeg.

Mw3 skal ikke kjøpes av meg, skal lastes ned for å spilles gjennom en gang på sp så slettes og glemmes som det forrige skvipet de kom med, som forøvrig også bugget ganske mye på sp for min del..

Ro dere ned og la Dice fikse :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

På en måte er jeg nesten glad for at releasen ble som den ble. Nå forsvinner jo drittungene fra BF3 rimlig fort, mens de som er sikkelig BF 'fans' og liker spillet godt, kan kose oss videre :tease:

Venter litt spent på MW3 nå, slik at drittungene blir filtrert bort fra BF3 (Sier ikke at alle MW3-spillere er drittunger :!:).

Like barn leker best! :new_woot:

Ikke missforstå, jeg elsker BF2 og Bad Company-delene, men denne løsningen med origin er helt uakseptabel. Om COD finner på noe lignende blir det samme behandling.

Som et addendum synes jeg det er rart at alle som kommer med kritikk blir stemplet som drittunger - uten kritikk og feedback ville aldri noen spill utvikle seg.

Lenke til kommentar

Kjenner meg ikke helt igjen i de problemene som beskrives her, selv om det er par bugs som jeg har opplevd:

- Freeze av spillet ingame, men dette skjer sjeldent.

- Ingen HUD på skjermen.

- Lyden henger seg opp i diverse kjøretøy, spesielt MG til stridsvognene.

Bortsett fra det så har egentlig alt fungert veldig bra, så sympatiserer med de som har mye større problemer.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problema deres. Origin er jo ikke dårlig, jeg har ikke hatt noe feil med det. Og når ett spill e så stort så må man leve med at det.er.noen bugs, vis bugs er problemet ditt så la spillet ligge litt og vent på en patch. Det fins nesten ingen spill som ikke har hatt noen små feil med lansering. Det eneste som er litt dårlig er at man ikke kan spille spillet på LAN uten å ha enserver og at man må inn på browser for å spille.

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg kjøpt BF3 pågrunn av pengemangel, men jeg syntes alltid EA har vært en haug med søppel, et mer pengegriskt og ubrukelig selskap skal man lete lenge etter. Det er rett og slett en tragedie at de har klart å kjøpt opp noen så gode spill studioer :(

Ubisoft og deres håpløse DRM er verre.

EA er ikke i nærheten av Activision:

•  
  • Månedlig betaling for ekstra maps og bedre onlinetjeneste, fordelen er at du får alt av DLC "gratis"
  • Halvparten av banene selges som DLC
  • Spillet koster 60€
  • Samme spill, nye farger

Det er en grunn til at Guitar Hero døde, og at CoD er på vei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579

Steam var på ingen måte stabilt ved de første store utgivelsene heller. Tok en god stund før tjenesten fungerte som den skulle. Gi Origin samme sjanse til å fikse ting.

Jeg husker at Steam ikke fungerte så bra, og at det tok lang tid før de fikk fikset det - resultatet nå fungerer utmerket for meg. Av og til henger det når jeg avslutter windows, men det er sjelden.

Jeg forstår bare ikke hvorfor de må bruke Origin eller annen tredjepartsløsning for kunder som kjøper spillet på et fysisk medium, og hvorfor det programmet er knyttet opp mot funksjonalitet i en nettleser. De kunne brukt 5 kroner på å fikse det slik at det fungerte optimalt med Opera også imho.

Det ligger allerede crackede versjoner ute som forbigår alt som er av sikkerhetsforanstaltninger, så det argumentet for bruk av Origin utgår.

Nå har jeg leid en egen server med 16 slots, og installert det på nytt (vel, det var jo positivt med Origin og Gamestop sin gameprotection, at jeg fikk ny CD etter at ha kjørt de 2 første rett i makuleringsmaskinen....) Multiplayer på listede servere er fortsatt full av preteen camperhorer som ikke fikser en nærkamp.

@whackedorange, det virker som om du fritar utvikler for alt ansvar. Det er jo selve definisjonen på en fanboy.

Lenke til kommentar

Herregud, kjøp BF3 på konsoll om hardwaren din ikke takler det, slutt å syt. Eneste jeg er misfornøyd med er at det ikke går an å spille det på LAN (enda).

Det at man må bruke det via Origin har jeg ingen problemer med. Litt skeptisk til browser-basert server browsing, men det funker svært bra, så er ikke misfornøyd. Det tar mindre enn 30 sekunder fra jeg trykker på "Quick match" til jeg kan skyte... Har hatt helt sinnsyke kampscener som nok ikke kan matches av noe barnslig tull som MW har vært tidligere og som det sannsynligvis kommer til å fortsette å være.

Prøver du å være morsom, eller har du bare ikke skjønt trådstarters innlegg?

AtW

Er lett å skylde på utvikler når problemet ofter sitter mellom baksiden av stolen og monitoren men nok om det, bf3 fungerer utmerket hos meg

Det er også rimlig lett å identifisere at launchen av BF3 har hatt endel problemer. Er like lett å skylde på brukeren, når problemet overraskende ofte ligger hos utgiver.

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...