uylum Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 hei jeg tenker å bygge meg en pc med 2 Asus GTX570 direct cu. og trenger et passende kabinett og hovedkort. noen som har erfaringer med sånne digre skjermkort i sli? og kabinett har i dag et asus p6t deluxe v2 hk vet ikke helt om jeg trenger nytt det er hvertfall ikke plass i mitt antec ninehundred kabinett. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Den versjonen av 570 dekker 3 PCi Slots, så de kommer til å ligge helt oppi hverandre, noe som ikke er helt optimalt i forhold til kjølingen. Lenke til kommentar
uylum Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 er derfor jeg tenker nytt hk med fler PCIe porter så de kan få litt større mellomrom Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Se på kort med en mer passende kjøleløsning før du ser på nytt hovedkort. DirectCU-modellene suger uten masse rom rundt seg. Lenke til kommentar
uylum Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 kanskje ta et med standard kjølinga da.. men vil ha en god grunn til å bytte kabinett:P er lei av det jeg har:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå