FrøkenFryd Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da ligger SGSII ute til 3k på siba.no. Og jeg ble plutselig i tvil om jeg skulle slå til på den, eller fortsette med ventingen på en skikkelig WOW-telefon :/ Har per i dag en Desire, som jeg nylig roota og la inn CM7 på,uten å få forbedringene jeg håpet på. Har hatt denne siden lanseringen i 2010, og det er på høy tid med noe nytt nå føler jeg! MEN, hvilken mobil skal jeg evt. vente på? Syntes i grunn at Galaxy Nexus var litt skuffende, da jeg hadde vanvittige forventninger. SGSII vil sikkert få ICS den også. Den nye motorolaen blir litt for manne-tlf i mine øyne. Og Sensation XL blir for svak, selv om den er lekker i hvitt. SGSII er vel fremdeles den beste som finnes på markedet, og til 3000kr er det igrunn et veldig godt kjøp. + den finnes i hvitt, som jo er überviktig What to do? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det beste er vel å finne ut hva du ønsker å bruke telefonen til, og så teste dette i butikk (om mulig) eller hos en venn/bekjent som lar deg leke litt med telefonen. Det vil nærmest alltid komme noe om 3-6 måneder som er bedre enn det som finnes på markedet akkurat nå. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Vent, det kommer og er kommet mer spennende telefoner. Det fine er at om du går for den så finner du den billig nå ;-) Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Bruksområde: surfing, spotify, 4 mail kontoer, samt avspilling av film/serier på flyreiser o.l. Det er viktig at batteriet holder hele dagen! Desire'en min er som regel tom for strøm innen kl.15:( Har plukket en del på SII, og det jeg kan trekke frem som negativt er at den er FOR lett, + at menyene er iPhone-ish, men det kan jo gjøres noe med:) Noe annet jeg bør tenke på? Er det noen som er misfornøyd med SGSII? Jeg vet selvfølgelig at det alltid er en bedre telefon rundt hjørnet, så spørsmålet blir egentlig: er SGSII såpass bra, at det for 3000kr blir et så godt kjøp at jeg kan utsette å kjøpe ny mobil i ett år til? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvor på siba.no står den til 3000? Eneste stedet jeg finner en pris ligger den på rett over 4K. Om den virkelig er så billig løper jeg bort med en gang, er desperat etter å få byttet ut min HTC hero! Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvis du velger den med tele2, så koster den 1kr, + 239 hver mnd (inkl.100MB data hver mnd). Så kommer selvsagt bruk i tillegg, men det gjør det jo uansett Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ah, det var av den typen ja. Hadde håpet på et knalltilbud på ulåst telefon, men akk.. Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Jeg tror ikke den er låst. Har kjøpt på den måten før, og da bare brukte jeg det samme simkortet som før, og lot det nye samle støv i en skuff Edit: og selvsagt betale de 239kr hver mnd Endret 28. oktober 2011 av Tea88 Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Da kan jeg bekrefte at telefonen ikke er operatørlåst. Valget mitt lå også mellom de to nevnte telefonene, men siden prisen ble såppas grei og jeg var utolmodig ble valget ganske mye lettere. HW-wise er jo sgs2 bedre om er ser bort ifra skjermen (og det kan jo strengt talt også diskuteres: Super amoled plus VS. vanlig super amoled), så vidt jeg har forstått ihvertfall. Kommer nok ikke til å angre. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hvordan kan du bekrefte det, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan jo forsåvidt ikke bekrefte at det gjelder alle, men den jeg kjøpte på siba for en time siden var ikke det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Kan jo forsåvidt ikke bekrefte at det gjelder alle, men den jeg kjøpte på siba for en time siden var ikke det. Hvordan vet du det sånn rett etter den er bestilt? Jeg må egentlig være helt sikker for å gå for dette. Lenke til kommentar
xdye Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Stakk i butikken og hentet tlf der. Sitter med den i hånden nå, og har byttet sim. Null problemer sålangt. Edit: Selv om de sa at den var låst da jeg spurte. Endret 28. oktober 2011 av xdye Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Huff, vanskelig. Har ikke mulighet til å hente i butikk heller. Får sende en mail. Lenke til kommentar
strandoe Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Sendte mail til Siba. Den er ikke operatørlåst. Uansett sa tele2 kundeservice på twitter at man kan få låsekode etter første faktura. Lenke til kommentar
FrøkenFryd Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Du har jo alltids angreretten når du kjøper over nett ! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Bruksområde: surfing, spotify, 4 mail kontoer, samt avspilling av film/serier på flyreiser o.l. Det er viktig at batteriet holder hele dagen! Desire'en min er som regel tom for strøm innen kl.15:( Har plukket en del på SII, og det jeg kan trekke frem som negativt er at den er FOR lett, + at menyene er iPhone-ish, men det kan jo gjøres noe med:) Noe annet jeg bør tenke på? Er det noen som er misfornøyd med SGSII? Jeg vet selvfølgelig at det alltid er en bedre telefon rundt hjørnet, så spørsmålet blir egentlig: er SGSII såpass bra, at det for 3000kr blir et så godt kjøp at jeg kan utsette å kjøpe ny mobil i ett år til? Om du skal se film og lignende vil ikke Samsung Galaxy Note være så dum med en 5,3" skjerm. Kommer mest sannsynlig 22. November. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 jeg var misfornøyd med multitaskingen. men kjempebra tlf. Lenke til kommentar
l0Ff Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) For å dobbeltbekrefte at telefonen er ulåst, så har ikke samsung hatt opperatørlås på sine telefoner siden 2008. Endret 29. oktober 2011 av l0Ff Lenke til kommentar
Magnarok Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så det er altså bare å kjøpe SII med nytegnet Champion MEGA og bytte simkortet med ditt gamle når du får telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå