bkf_94 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hei. Spilte Wow for en del år siden, før spillet kjedet meg til døde. Nå får jeg en email fra Blizzard at ''jeg'' har prøvd å selge min konto til spillere in-game for noen dager siden. Men jeg gikk inn for å skifte passord, fra en annen pc, i tilfelle jeg hadde trojansk hest e.l. Der står det at min konto status er ''Frozen'' og at siste payment var gjort for en del år siden. Så den eposten er bare et forsøk på å få min kontoinformasjon? Takk Lenke til kommentar
grusom985 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 ja bare lureri. helt vanlig for de fleste å få sånne mails. ikke no å bry sg om. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg får sånne hele tiden, og jeg har aldri prøvd WoW engang, lol. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg får wow scams daglig, opp til flere også, samt Runescape account bla bla bla som jeg aldri har spilt. Diablo 3 beta invites er også en populær scam form om dagen, så disse får jeg også maaange av... Har ikke spilt wow på 2 år. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå