Gå til innhold

Playboy effekter i Norge?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen norske sider som selger playboy-puter å sånne playboy-ting? Er jo utenlandske sider, men der er playboy-ting så dyrt i forhold til at man må betale frakt åsså, så etter noen sider i asia som solgte playboy-puter OSV, men fant ingen, skal kjøpe gave til ei venninde med masssssevis av playboyputer OSV, så fint om noen kan hjelpe meg med å finne der det er billigst :-( blir litt lei av å ikek finne noe, leita på nettet i 1 døgn nå å begynner å bli lei å trøtt :-/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må vel kjøpe slike promoteringsprodukt gjennom Playboy sine offisielle kanaler. Dersom du kjøper i f.eks asia og det viser seg at dette er piratkopierte produkter så blir produktet du bestiller beslaglagt og du får bot.

men på webshopen til playboys offciele hjemmeside så har dem ikke engang playboyputer,, så hva fae ngjør jeg? :-/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det hakke noe med playboyputer å gjøre da !!! Vennligst litt mere seriøse hendvendelser, jeg prøver virkelig å finne noe her !

Er du

til

bake

stå

ende?

 

Du kan jo velge motiv selv.

haha :w00t:

 

Han/Hun forventer at vi kommer med et undergrunnsmiljø hvor de selger playboy puter i mørke bakgater.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...