Gå til innhold

[Løst] EA support, noen som har fått hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har prøvd å få kontakt me EA Support de siste dagene. Det har vist seg å være totalt umulig.

på origin sin hjelpe side er den live chat knappen bare "gråa" ut. så får ikke brukt den(fulgt med i 2 dager nå).

jeg har sendt mail for 48+timer siden men har ikke svar ennå(selv om de garanterer 24timer max).

Jeg prøvde hele dagen i går å få kontakt på tlf, jeg ringte ca3ganger pr time i hele åpnings tida uten hell.

Så jeg lurer på om noen har fått kontakt med EA Support?

Hvordan fikk dere kontakt? (mail/tlf/osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har spørsmål om spillet, ikke Origin, må du gå på EA sin support, ikke Origin (Gjorde denne feilen en gang, satt i to timer og ventet på Origin, bare for å måtte gå til EA kundesupport)

Kom igjennom på Live Chat, men det var under Beta. Vet ikke hvorfor den er grået ut. Har du sjekket at de er åpen?

Lenke til kommentar

"mine saker" kommer opp i både origin og EA sin support. heter "my cases" i origin. akkurat samme saks nr.

Jeg har fulgt en link fra en EA admin på EA sitt eget forum.

Så jeg regner med han har sendt meg til rett plass. her er linken http://help.origin.com .

Jeg har denne feilen: Buy BF3 to get access to Battlelog. Your account is not allowed to login. når jeg skal logge på battlelog.

Jeg vet jeg må kontakte support. men er lettere sagt enn gjort.

defor jeg lurer på om noen har fått kontakt, så jeg kan bruke samme metode :p

kjedelig

Lenke til kommentar

Fikk endelig svar på telefon, satt bare en halv time i kø, i går når jeg prøvde å ringe fikk jeg ikke stå i kø en gang.

sikkert veldig mye pågang me alle de problemene som launchen har hatt.

Viss noen andre har problemer anbefaler jeg å ringe vært tredje minutt helt til man får snakke me noen.

setter denne tråden som løst

ser dere på slagmarken!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...