karoald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Nyksund 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Det var fint å fotografere den kvelden/natta så det blei en del bilder Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fint dette også. Ett kutt under nesten opp til steinen tror jeg vil gi en enda bedre komp og dybdefølelse. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Takker-tenkte det samme etter eg la det ut----eit kutt nede Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Flott lys og setmning her. Veldig bra. Tror et lite kutt ned og muligens et oppe kunne gjort seg. Tror et kutt oppe ville gjort bildet litt 'lunere' om du forstår. Prøv selv. Men alt i alt likte jeg dette godt. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Et flot billede med fine farver og lys. Ville skære lidt i toppen! Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 31. oktober 2011 Del Skrevet 31. oktober 2011 Liker dette også jeg, knallfint i mine øyne.. Du har mye bra bilder ja.............:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg