;_; Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Hei. Jeg har et par telefonnummer jeg kunne tenkt meg å prøve å selge på Finn. Begge er kontantkort, ett hos Chess og ett hos One Call, hvordan "overfører" jeg nummeret til den nye eieren? Takker på forhånd for svar . Endret 29. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Enkelt, du møter kjøper og gir han sim kortet Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Men nummeret er jo registrert i mitt navn, så h*n får jo ikke overført nummeret til en annen operatør, eller endre navnet som vises på 1881.no osv sånn uten videre? Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du fyller ut eierskifteskjema. Enkelte operatører tar betalt for å endre juridisk eier. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Så hvis det er et Chess nummer jeg selger så skal jeg og kjøper fylle ut dette? Overføring av abonnement til ny kunde: Ønsket abonnementstype: Chess SuperKontant Er det mulig? Hvis ja, så kan kjøperen bare kontakte den operatøren han vil bruke etter at Chess endrer eieren til nummeret, og de (den nye operatøren) vil overføre nummeret gratis? Endret 28. oktober 2011 av ;_; Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hos noen operatører er det hvertfall bare for nåværende eier/bruker å ringe inn og bekrefte at bruker av kontantkortet skal endres ( legger igjen bekreftelse på hvem som skal ta over), så kan den nye brukeren som skal ta over kortet ringe inn og få det registrert i sitt navn. ( navn og fødselsdato med personnr ) Vist det er abo som skal endre juridisk eier så må det fylles ut et eierskifteskjema Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har nettopp fått jobbtelefon og har fått et nummer som er utrolig enkelt å huske. Leker litt med tanken på å selge det :!: Men vet ikke om sjefen blir så glad, da.. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det er firmaet som eier det , så om du selger det blir det uansett problemer med eierskap og eierskifte . Om du fks i framtiden skal ta med deg nummeret over på privat, så må bedriften også godkjenne det, skriftlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå