GotMojoMarkus Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 hei når jeg og vennene mine startet å spille BF3 kunne vi ikke spille ilag pga squad greien fungerte ikke. og nå klarer vi ikke å komme innpå BF3 online lengre heller. vi får opp meldingen: Cant connect to EA online. Pleas try later again later. dette skjer med alle vennene mine som spiller BF3. noen som vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
Cemi Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Serverne er nede, høres det ut som Ihvertfall dersom det skjer for alle. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 PC eller konsoll? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skuffet at når jeg gikk over til pc så møtte jeg på dette browser systemet, Synd at de driter på det samme tingen som faktisk laget spillet blir samme Med Skyrim, Hvor i helvete er spilleverdenen på vei til? Hvordan kan en spille browser vere det beste for et helt nytt spill, det er bare helt fuckings forvirrende, Jeg måtte installere masse ting før jeg kunne spille inkludert Nvidia oppdaterings program, Fy faen jeg visste ikke at det var dette man gikk i gjennom Bad company 2 på PS 3 gikk jo så smooth , pliz ikke si at de har browser for pc der og Fy faen dette ødeleger bare helt mitt syn på menyen til battlefield Jeg angrer på at jeg sa til gamer at de skulle gi dette spillet 10. 10 Lenke til kommentar
thyes Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Hva mener du at det blir det samme med Skyrim? Det er da ingen multiplayer i Skyrim, om det var server browser løsningen i BF3 du refererte til. Edit: Jeg likte heller ikke server browser saken til å begynne med, men det er en vanesak. Ellers så er det rett at det er mange bugs, men det er et par dager siden release, man kan ikke forvente annet. Personlig synes jeg BF3 er noe av det råeste jeg har spilt Endret 28. oktober 2011 av pokerfjes Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Skuffet at når jeg gikk over til pc så møtte jeg på dette browser systemet, Synd at de driter på det samme tingen som faktisk laget spillet blir samme Med Skyrim, Hvor i helvete er spilleverdenen på vei til? Hvordan kan en spille browser vere det beste for et helt nytt spill, det er bare helt fuckings forvirrende, Jeg måtte installere masse ting før jeg kunne spille inkludert Nvidia oppdaterings program, Fy faen jeg visste ikke at det var dette man gikk i gjennom Bad company 2 på PS 3 gikk jo så smooth , pliz ikke si at de har browser for pc der og Fy faen dette ødeleger bare helt mitt syn på menyen til battlefield Jeg angrer på at jeg sa til gamer at de skulle gi dette spillet 10. 10 Må innrømme at jeg også så rødt når de viste frem Battlelog. Men når man er vandt med systemet osv, så synes jeg egentlig det funker veldig bra\bedre enn som feks i Bad Company 2. Man har alt på en plass. Kan lett snakke\chatte med folk, sjekke statestikker osv osv. så jeg er egentlig fornøyd nå som jeg kjenner systemet godt Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) Skuffet at når jeg gikk over til pc så møtte jeg på dette browser systemet, Endret 28. oktober 2011 av Realzi Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Browser systemet er knall når det fungerer, noe det ikke har gjort. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Browser systemet er knall når det fungerer, noe det ikke har gjort. Jeg spiller på PC og jeg har ingen problemer med serversystemet? Synes det er helt greit, jeg. Foretrekker det fremfor BC2, siden jeg ikke kunne "huke" av de forskjellige greiene uten at crash to desktop Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Browser systemet er knall når det fungerer, noe det ikke har gjort. Jeg spiller på PC og jeg har ingen problemer med serversystemet? Synes det er helt greit, jeg. Foretrekker det fremfor BC2, siden jeg ikke kunne "huke" av de forskjellige greiene uten at crash to desktop Har fungerte perfekt for meg også, men kompisene mine derimot får ikke invites, kan ikke joine servere osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå