Leetrune Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jau, skal flytte til hybel jeg. Ossen er det med nett der? Er det Gratis? Lenke til kommentar
Folo Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 noen oster er runde men det finnes også trekanta og firkanta. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Ossen er det med nett der? hvordan skal vi vite sånt? det kommer vel litt an på om de andre leieboerne har bredbånd og allerede har satt opp en hub. Er det Gratis? ingenting er gratis. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jau, skal flytte til hybel jeg. Ossen er det med nett der? Er det Gratis? Gammal er du a? Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 me hybeln00b schø Men men, da så. Tenkte de var sånn "skoleordning" med det derre jeg sjø. Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Jau, skal flytte til hybel jeg. Ossen er det med nett der? Er det Gratis? Gammal er du a? Kor gammel er man viss man begynner på vgs? herregud, var ikke det vi skulle diskutere eller. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg vil ikke krangle, men du kan godt oppføre deg for det! Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Å ha internett gratis på hybler er skjelden. Visst hyblene er leid ut i samarbeid med skolen så er den en liten sjans for breibånd. Visst ikke kan du skaffe det selv, men bare visst det er en telefonkontakt i hybelen. Du trenger ikke ha fasttelefon for å ha ADSL, bare en telefonkontakt som er tilkoblet telefon-nettet. Ahh, min første post etter sommerferien! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 SiO gir gratis tilgang til studentbynett. Det er internett med noen begrensninger som f.eks sperret for UDP trafikk. Det enkleste er jo å ta kontakt med utleier. Vi kan jo ikke vite hva du får Selv kommer jeg til å betale 175kr for internett i Grimstad (studentskipnaden i agder) Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 12. august 2003 Forfatter Del Skrevet 12. august 2003 Okej, visste det var noe sånt sjø. Takk for de som svarte på topicen :smile: Lenke til kommentar
eberland Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jau, skal flytte til hybel jeg. Ossen er det med nett der? Er det Gratis? Tror du med fordel kunne skrevet noe om hvor du bor/eller skal bo... Og nei, sikkert ikke gratis. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Mye drittkasting, tråden har dårlig topic, og ikke minst alt for lite info til å kunne svares på. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg