Gå til innhold

Har du bidratt til "Det beste fra Android Market"?

Har du bidratt til "Det beste fra Android Market"?  

11 stemmer

1. 1. Har du bidratt til "Det beste fra Android Market"?

• Ja, en gang
      2
    • Ja, flere ganger
      3
    • Nei, vet ikke om noen verdige apper (som ikke er i lista)
      1
    • Nei, orker/gidder ikke fylle ut
      2
    • Nei, har ikke hørt om tråden før nå
      3

Anbefalte innlegg

Heisann.

Nå har Det beste fra Android Market vært åpen for forslag i over ett år. Det har (bare) kommet inn 129 forslag til tross for nesten 36000 visninger. Med så mange tilgjengelige apps, så mange brukere på dette forumet og så mange forskjellige interesser blant disse tenkte jeg det kunne være interessant å se årsaken til at lista ikke har blitt lenger.

Diskuter gjerne årsakene i denne tråden. Enten det din personlige årsak eller bare synsing.

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slike samletråder har som regel en av to skjebner på forumet her. Enten så går de over til rene diskusjonstråder, eller så forsvinner de stille i mengden.

Tråden din har overlevd utrolig lenge, og har hatt en mye større aktivitet enn de aller fleste jeg har vært borti. Faktisk tror jeg at jeg kan si at det er den mest vellykkede tråden av denne typen jeg har sett på mobilforumet på veldig lenge. Og det tror jeg i aller høyeste grad er takket være din enorme innsats og jobb med tråden.

Vi trenger absolutt flere som deg her på forumet, og jeg vil gjerne takke deg for den innsatsen du har gjort :)

Når det gjelder google-docs-stemme-saken din i signaturen kunne det kanskje være en idé å lage en lenke til tråden din også, slik at folk som havner på avstemmingen fra google søk eller lignende vet hva det dreier seg om?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tråden din har overlevd utrolig lenge, og har hatt en mye større aktivitet enn de aller fleste jeg har vært borti. Faktisk tror jeg at jeg kan si at det er den mest vellykkede tråden av denne typen jeg har sett på mobilforumet på veldig lenge. Og det tror jeg i aller høyeste grad er takket være din enorme innsats og jobb med tråden.

Vi trenger absolutt flere som deg her på forumet, og jeg vil gjerne takke deg for den innsatsen du har gjort :)

Når det gjelder google-docs-stemme-saken din i signaturen kunne det kanskje være en idé å lage en lenke til tråden din også, slik at folk som havner på avstemmingen fra google søk eller lignende vet hva det dreier seg om?

Tusen takk for det. Bra tips angående å linke til tråden i avstemningen. Det skal jeg ordne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har sett litt igjennom Markedet i det siste, og må si det kommer mer og mer gode apps altså. Men syntes de Editors Choice kategorien(e)blir fryktelig lite oppdatert.

Personlig syntes jeg også at det virker som den "store" android-app bølgen er over. "Mannen i gata" er vandt til både Android og iPhone nå. Så da klarer han å finne de appene han skal ha på egenhånd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...