Harald Gjerholm Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 To skjærer. Bildet er fjernet. Beskrivelse: Jeg har begynt å interessere meg litt for fuglebilder. Bildet er tatt i 'havna' utenfor Glassverket på en av mine ettermiddagsturer. Håndholdt Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Vel, om det er skjærene som er hovedmotivet, ville jeg nok anbefale å bruke full tele. Tok faktisk litt tid før jeg fant skjære nr. 2. Du har jo valgt Landskap som kategori, så da er vel tittel valgt med glimt i øyet, som vi selvfølgelig ikke kan se . Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2011 Ja selvfølgelig Jeg trodde vel dette var ganske innlysende, men så feil kan jeg jo ta. 2 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Fargene og stemningen i bildet er fin.Du ber om forslag til forbedringer. Her er det jeg ville ha gjort. Krop en par cm under og nesten inn til brygga fra venstre. Synes det da blir mer kompakt. Ønsker flere fuglebilder velkommen. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Hehe. Strålende tittel Harald. Et av de bedre fuglebildene jeg har sett på veldig lenge. Flott komposisjon med fine duse kontraster. Et lite klipp i bunnen er det eneste jeg ville gjort her. Godt jobba!! Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 vet ikke helt om tittelen passet her, jeg ser nesten ikke fuglene...( men forstod ironien) fugle foto er moro, og skjærer er veldig vanskelige å komme nær.. det er fine linjer i bildet + for flotte høstfarger med spegling!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg