Corporal Jenkinson Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL ARSENAL Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gervinho har vært crap til nå, godt at får en boost nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kommentatoren sa nettopp at Chelsea neppe kommer til å holde nullen her. Noen andre som sitter med følelsen av at det er nettop dét de kommer til å gjøre? I have a funny feeling. Hehe, Ramsey, Gervinho & RvP crapped all over my theory. YAY! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hehe! Hvis han fortsetter sånn så kan han gjerne være på banen! Men ellers så har det ikke vært rare greiene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Off, nå holder jeg på å drite i buksa. Selvom målet til Chelsea ble annulert for offside KAN vi ikke la de komme gjennom så lett. Nå må vi trille ball. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ut med André Santos ASAP. Mannen har blitt eid gang på gang i hele denne omgangen. TV5 på venstreback, takk! 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor er alle Chelsea supporterne? Har alle skifta til City? Hører jo kun Arsenal-supporterne. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Ut med André Santos ASAP. Mannen har blitt eid gang på gang i hele denne omgangen. TV5 på venstreback, takk! Spørsmålet er bare hvem som er verst av Djourou og Santos? Men må si meg enig og si at Santos er en større risiko i dag enn Djourou. Djourou bomber ikke fremover ved enhver anledning for deretter å miste ballen. Han selger seg heller ikke like lett som det Santos har gjort mot Bosingwa i dag. Arshavin inn for Arteta eller Ramsey hadde også vært herlig på et tidspunkt i andreomgang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg er her. Men følger mer med på kampen enn forumet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Han mente nok på stadion Aleks.... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor er alle Chelsea supporterne? Har alle skifta til City? Hører jo kun Arsenal-supporterne. Henger med, jeg. Har ikke alltid så mye å si, leser for det meste. Forresten. TERRY! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg greier ikke uttrykke i ord hvor ræva Mertesacker er. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mertesacker på bærtur på begge målene Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Chelsea er skumle på corner. Faen kor uinspirert Torres er! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Mente på stadion for øvrig. Den måtte komme på en corner.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå