Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Midstopper, går ut mot ving, overstegsfinter. Ja, det ser vi Ferdinand gjøre mye... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Ja det var helt rått. Eksepsjonelt! God jobb i forsvar! 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Har satt penger på at vi vinner i dag, men tror likevel ikke det skjer. Er optimist i og med at Vermaelen er tilbake. Det er så utrolig viktig med en seier i dag så gutta kan skjønne selv at de kan kjempe om en topp 4-plassering. Det vil definitivt stryke håpet til laget. Tenk for en selvtillit det blir i laget av en seier i dag? Og det er fullt mulig siden Chelsea absolutt ikke er i sin beste form. Som noen sa tidligere her, så pleier de å ligge backfireren sin rimelig høyt i banen, og det kommer Walcott og Gervinho til å utnytte. Jeg gleder meg hvertfall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Hate å jobbe på slike dager. Burde være forbud mot butikk åpent på Lørdag. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 HU på denne vil være et bra resultat. GL. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hate å jobbe på slike dager. Burde være forbud mot butikk åpent på Lørdag. Enig! Har planlagt lunsjen slik at jeg får sett en halvtime av den over sumo på mobilen, over et gratis trådløst nettverk på McDonalds. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Da har du faktisk litt hell med deg. Begynner å bli nervøs kjenner jeg. Utrolig viktig kamp og mye som står på spill. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Kjenner at jeg ikke savner lørdagene på Rema 1000 at all Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Laget: Wojciech Szczesny Johan Djourou - Per Mertesacker - Laurent Koscielny - André Santos Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey Theo Walcott - Robin van Persie - Gervinho Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Faen ta at ikke Vermalaen spiller! 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=qNLQ8UGzJVY&feature=channel_video_title Chelsea team for Arsenal: Cech, Bosingwa, Ivanovic, Terry, Cole, Ramires, Mikel, Lampard, Mata, Torres, Sturridge. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tar ikke poeng uten Verminator, får håpe han kommer inn. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Noen som tror det blir straffe idag? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er faktisk mest redd for Torres idag jeg. Dette på grunn av det de forklarte i TV2 studioet, med at han er flink til å utnytte rom som våre forsvarsspillere etterlater seg fordi de ikke kan holde offsidelinja. I tillegg er Mertesacker svak mot hurtige spillere som holder ballen langs bakken, noe som er Torres sin spesialitet. Kos er heldigvis mye bedre på dette, så håper han tar ansvar idag. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Faen så lett de kommer til på høyresiden vår.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har ikke ord. Hva FAEN driver vi på med?! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Tydeligvis ikke bedre på venstresiden heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå