Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 AVB er en smart mann. Jeg er sikker på at AVB vet at hvilke vinger Arsenal besitter. Kan ikke forstå hvilket lag vi skulle ha spilt slikt mot før heller, nå er vel Arsenal det første laget Chelsea møter som faktisk er avhengig av farten for å klare å spille ut motstander. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 AVB er en smart mann. Jeg er sikker på at AVB vet at hvilke vinger Arsenal besitter. Kan ikke forstå hvilket lag vi skulle ha spilt slikt mot før heller, nå er vel Arsenal det første laget Chelsea møter som faktisk er avhengig av farten for å klare å spille ut motstander. "hehe". Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Drogba har scoret 13 mål på 14 mot Arsenal i alle konkurranser, og Arsenal har bare vunnet en kamp med han på banen. Tre har endt uavgjort og 10 har endt med tap. Uten Drogba på banen ser det bedre ut med to seire, en uavgjort og null tap. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Drogba ville ikke utgjort en like stor trussel som Torres vil i den formen Drogba er i. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det ville ikke overrasket meg om AVB dukket opp med dette: Cech (selvskreven) Ivanovic (tryggere enn Bozy) Alex (tryggere enn Luiz) Terry (selskreven) A. Cole (selvskreven) Ramires (i storform og er motoren i laget. Den nye Essien) Meireles (Mikel blir for veik og Romeu er ikke erfaren nok, Meireles har spilt over godkjent kjempebra i den holding-midfielderrollen) Lampard (trengs for tryggheten og erfaringen) Angrepsrekken er selvskreven: Kalou - Anelka - Bertrand Neida... Sturridge - Torres - Mata. - Selvom førstnevnte vil score MINST like mye mål. Ok. Hvem tipper dere scorer Chelseas 6.000 mål? Djourou SM? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Luiz er raskere enn Alex, derfor mener jeg at han burde starte. En grunn til er også at han er så ulik en stopper det går an å komme, og er derfor svært uforutsigbar. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Han er også crap, jeg håper virkelig Luiz starter. RVP kommer til å elske alt rommet han etterlater seg. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Jupp, morsomt å stå i rommet hvor Luiz spiller når Luiz er oppe å putter goaler for Chelsea. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du snakker om Luiz som har scoret hele to mål for Chelsea? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Han er stopper. Og faktisk så er han svært delaktig til tider:) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Han er stopper. Og faktisk så er han svært delaktig til tider:) Burde vel spille som det og da? Fyren etterlater seg mer rom enn Song gjør på en dårlig dag uten Wilshere på banen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Så det du sier er at angrep spillere ikke kan jobbe defensivt og da eller? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Det vi sier er at Luiz etterlater vannvittige hull i forsvaret deres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 Joda, men så er ikke RVP en rakett heller. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg tror virkelig Arsenal har større sjans her enn folk tror. 6 i odds hos bookiene... Tror jeg skal sette en slant Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 fikk ikke bosingwa direkte rødt kort , hvorfor må ikke han sone 3 kamper? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) professional foul Endret 28. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Forøvrig helt håpløst at man ikke må sone karantener man pådrar seg i PL i PL-kamper. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Pfft. Her snakker vi skills. http://www.youtube.com/watch?v=vittm9wLlzM 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå