Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 John Terry - tripped by the ghost of Martin Luther King. Surprised Terry went for that cross. It wasn't burning. 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Fint vi dømmer Terry for noe som ikke det har kommet bevis på Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Forskjell på dømming og vitsing da. 5 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 John Terry - tripped by the ghost of Martin Luther King. Surprised Terry went for that cross. It wasn't burning. Comedy gold, simples. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer Arsenal! Jeg er jævlig stolt av Cech og Terry nå! Det ENESTE Chelsea skulle gjøre var å ta ut RvP og Walcott! 2 SPILLERE!?!?!? Da kommer Sjekkeguruen LAZ sin vurdering av kampen: Ok Cech, du har vært hyggelig, nå brenner vi deg og Terry på korset. Takk for alt Lampard, bare DØØØ!!! Mikel... Kunne ikke bare faren din dødd så du hadde lagt opp i deperesjon!? Torres, Torres. UT! Please!!! Hva har du bidratt med i det hele tatt!? Takk Koscielny :-) Klarer man ikke å ta ut 2 spillere, så er man ikke PL-lag verdig. Klarer Chelsea topp 17 så er jeg OVERLYKKELIG! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fantastisk Arsenal!! Nydelig å se dere knuste rublene!!! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Elsker forøvrig all kjærligheten som kommer til et av lagene her hver gang de vinner mot et pengedopa lag. We are the 99%! 9 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Fytti helvete for en kamp, så forbanna deilig! Så kampen sammen med en Chelsea-fan og fy faen så deilig det var! 3-5, 3 fuckings 5, PÅ BRUA! Gåsehud når jeg så jubelscenene på slutten, nå skal det feires! edit: Litt tidlig å si kanskje, men årets Arsenal-lag har MYE mer baller, guts og vinnermentalitet enn fjorårets, selv om fjorårets hadde mer talent. Endret 29. oktober 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Polakken deres mener i alle fall det var rødt! I don't know why I stayed on the pitch but WHAT A GAME!! Great spirit, great atmosphere and a great win! RVP needs to start scoring though!! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Artig kamp for oss nøytrale, kunne likegått bli Chelsea seier. To lag som slet med forsvaret i dag, sånnt blir det gøy kamp av - nå gjenstår det at Blackburn slår Norwich. Up the Rovers! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Fytti helvete for en kamp, så forbanna deilig! Så kampen sammen med en Chelsea-fan og fy faen så deilig det var! 3-5, 3 fuckings 5, PÅ BRUA! Gåsehud når jeg så jubelscenene på slutten, nå skal det feires! edit: Litt tidlig å si kanskje, men årets Arsenal-lag har MYE mer baller, guts og vinnermentalitet enn fjorårets, selv om fjorårets hadde mer talent. Skal ikke være helt uenig, men den største mangelen på Arsenal nå i lang tid er vel stabilitet. Og briter da selvfølgelig Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg har nå egenhendig ødelagt ctrl + R tastene på tastaturet på jobben. For et resultat! Fikk sett glimtvis med sumo på telefonen, ellers var det live oppdateringer som gjaldt. Fikk sett kampen i opptak nå. Robin Van Tastic! Denne mannen blir en legende på samme linje som Bergkamp og Henry hvis han fortsetter slik han gjør nå. Håper styret nå ser viktigheten mer enn noen sinne og gir han den lønnen han vil ha. Koscielny har gått fra å være en nærmest hatet midtstopper til å bli vital for forsvarsrekka. Nok en stor kamp fra ham. Walcott gjorde også en kjempekamp i dag. Endelig fungerte det på høyre, med mange gode innlegg, og gode løp. Jeg vil se MER av dette utover i sesongen. Santos hevet seg sammen med Gervinho i 2. omgang, noe som forsovet gjelder hele laget. Synes også Ramsey imponerte stort i dag, fyren har variert stort men viser i dag at han virkelig kan. Rosicky var frisk da han kom innpå, og bidro. Gleder meg til Vermaelen er tilbake for fullt, men i 2. omgang gjorde forsvarsrekka en godkjent jobb. Dette ble bare rot, men uansett: jeg lever for kamper som i dag! 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Et slag for fotballen og alt som er godt i verden. Takk Arsenal, dette og vår seier gav meg en god dag på jobben. Deilig å se at "de gode" kan hamle opp med dritten, enten det er oss eller dere (Arsenal) Persie er forresten gud 7 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Når du mener dritten, refererer du til Man United? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Når du mener dritten, refererer du til Man United? Hey Ch3l5ea, what's the Mata? Did you Cech the scoreline? Because you look TerryFived. 6 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Haha. Er vel på tide at dere også får lage noen sånne Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Heh, joda, gjør ikke noe det. Tenker mest på det bullshit snakket dems om "seier for fotballen". Begynner å bli vel old, og det er det eneste toppmeis og limbeck klarer å komme med. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Et slag for fotballen og alt som er godt i verden. Takk Arsenal, dette og vår seier gav meg en god dag på jobben. Deilig å se at "de gode" kan hamle opp med dritten, enten det er oss eller dere (Arsenal) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Chelsea 3 - Arsenal 5 Extended Highlights Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå