Gå til innhold

PL: Chelsea - Arsenal, 29 Oktober - Stamford Bridge

Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer Arsenal!

Jeg er jævlig stolt av Cech og Terry nå!

Det ENESTE Chelsea skulle gjøre var å ta ut RvP og Walcott! 2 SPILLERE!?!?!?

Da kommer Sjekkeguruen LAZ sin vurdering av kampen:

Ok Cech, du har vært hyggelig, nå brenner vi deg og Terry på korset.

Takk for alt Lampard, bare DØØØ!!!

Mikel... Kunne ikke bare faren din dødd så du hadde lagt opp i deperesjon!?

Torres, Torres. UT! Please!!! Hva har du bidratt med i det hele tatt!? Takk Koscielny :-)

Klarer man ikke å ta ut 2 spillere, så er man ikke PL-lag verdig.

Klarer Chelsea topp 17 så er jeg OVERLYKKELIG!

suarezumadbro.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar

Fytti helvete for en kamp, så forbanna deilig! Så kampen sammen med en Chelsea-fan og fy faen så deilig det var! 3-5, 3 fuckings 5, PÅ BRUA!

Gåsehud når jeg så jubelscenene på slutten, nå skal det feires!

edit: Litt tidlig å si kanskje, men årets Arsenal-lag har MYE mer baller, guts og vinnermentalitet enn fjorårets, selv om fjorårets hadde mer talent.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Fytti helvete for en kamp, så forbanna deilig! Så kampen sammen med en Chelsea-fan og fy faen så deilig det var! 3-5, 3 fuckings 5, PÅ BRUA!

Gåsehud når jeg så jubelscenene på slutten, nå skal det feires!

edit: Litt tidlig å si kanskje, men årets Arsenal-lag har MYE mer baller, guts og vinnermentalitet enn fjorårets, selv om fjorårets hadde mer talent.

Skal ikke være helt uenig, men den største mangelen på Arsenal nå i lang tid er vel stabilitet. Og briter da selvfølgelig ;)

Lenke til kommentar

Jeg har nå egenhendig ødelagt ctrl + R tastene på tastaturet på jobben. For et resultat! Fikk sett glimtvis med sumo på telefonen, ellers var det live oppdateringer som gjaldt. Fikk sett kampen i opptak nå.

Robin Van Tastic! Denne mannen blir en legende på samme linje som Bergkamp og Henry hvis han fortsetter slik han gjør nå. Håper styret nå ser viktigheten mer enn noen sinne og gir han den lønnen han vil ha.

Koscielny har gått fra å være en nærmest hatet midtstopper til å bli vital for forsvarsrekka. Nok en stor kamp fra ham. Walcott gjorde også en kjempekamp i dag. Endelig fungerte det på høyre, med mange gode innlegg, og gode løp. Jeg vil se MER av dette utover i sesongen. Santos hevet seg sammen med Gervinho i 2. omgang, noe som forsovet gjelder hele laget. Synes også Ramsey imponerte stort i dag, fyren har variert stort men viser i dag at han virkelig kan. Rosicky var frisk da han kom innpå, og bidro. Gleder meg til Vermaelen er tilbake for fullt, men i 2. omgang gjorde forsvarsrekka en godkjent jobb.

Dette ble bare rot, men uansett: jeg lever for kamper som i dag!

i-came.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...