dysfunctional Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Er en slagen mann. Gratulerer Arsenal... Nå skal jeg gråte meg i søvn, snakkes. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Åhhhhh, heilt utkjørt no. Gått gjennom heile følelsesspekteret på 90 minutt, og for ein fantastisk deilig slutt! Fyttigrisen så fint det var å sjå spelarane feire etterpå, Szcz sang til og med "...and it's Aaaaaaarseeenaaal". Ah, dette blir ei bra helg. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Er en slagen mann. Gratulerer Arsenal... Nå skal jeg gråte meg i søvn, snakkes. Snakk3-5 Endret 29. oktober 2011 av Mats Aa 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Vær Cech og Sturridgd elendige i dag? Får med meg at folk er svært misfornøyd med de to Lenke til kommentar
""" Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Synes Sturridge var langt, langt, langt bedre enn Torres. Men han var ikke helt det store uansett. Bommet på en gigantisk sjanse blant annet. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Åhhhh, eier ikke ord. Berg og fuckings dalbane. Når Mata gålla trodde jeg at alt håp var ute, men ikke når vi har RVFUCKINGSP!! Jeg er totalt ødelagt og i verdens verste form, våkna opp naken i stua idag tidlig og huska ikke hvorfor, klatra meg opp trappa og inn på rommet der jeg ser at jeg har spydd i hele senga, noe som forklarer hvorfor jeg gikk ned å la meg. Jeg var ikke klar for dette, forbanna meg selv for jeg var så dårlig på en så viktig dag, hadde vi tapt idag tror jeg dette hadde vært bortimot den verste dagen i mitt liv, men vi vant ffs! Og nå er jeg plutselig iform igjen, så nå går turen ut på byen! Snakkest! 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Åh okei. Vanskelig å vinne hvis 2 av 3 angripere er ikke off-modus Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer Arsenal! Jeg er jævlig stolt av Cech og Terry nå! Det ENESTE Chelsea skulle gjøre var å ta ut RvP og Walcott! 2 SPILLERE!?!?!? Da kommer Sjekkeguruen LAZ sin vurdering av kampen: Ok Cech, du har vært hyggelig, nå brenner vi deg og Terry på korset. Takk for alt Lampard, bare DØØØ!!! Mikel... Kunne ikke bare faren din dødd så du hadde lagt opp i deperesjon!? Torres, Torres. UT! Please!!! Hva har du bidratt med i det hele tatt!? Takk Koscielny :-) Klarer man ikke å ta ut 2 spillere, så er man ikke PL-lag verdig. Klarer Chelsea topp 17 så er jeg OVERLYKKELIG! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Hvor gammel er du egentlig? 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer Arsenal! Jeg er jævlig stolt av Cech og Terry nå! Det ENESTE Chelsea skulle gjøre var å ta ut RvP og Walcott! 2 SPILLERE!?!?!? Da kommer Sjekkeguruen LAZ sin vurdering av kampen: Ok Cech, du har vært hyggelig, nå brenner vi deg og Terry på korset. Takk for alt Lampard, bare DØØØ!!! Mikel... Kunne ikke bare faren din dødd så du hadde lagt opp i deperesjon!? Torres, Torres. UT! Please!!! Hva har du bidratt med i det hele tatt!? Takk Koscielny :-) Klarer man ikke å ta ut 2 spillere, så er man ikke PL-lag verdig. Klarer Chelsea topp 17 så er jeg OVERLYKKELIG! Ta deg en bolle, fjott. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) Laz hva feiler deg? Støtt gutta isteden Endret 29. oktober 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 (endret) *snip* Haha, du er jo mer negativ enn Benbjo! Imponerende Takk for kampen! Endret 29. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Populært innlegg Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. oktober 2011 10 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Gratulerer Arsenal! Jeg er jævlig stolt av Cech og Terry nå! Det ENESTE Chelsea skulle gjøre var å ta ut RvP og Walcott! 2 SPILLERE!?!?!? Da kommer Sjekkeguruen LAZ sin vurdering av kampen: Ok Cech, du har vært hyggelig, nå brenner vi deg og Terry på korset. Takk for alt Lampard, bare DØØØ!!! Mikel... Kunne ikke bare faren din dødd så du hadde lagt opp i deperesjon!? Torres, Torres. UT! Please!!! Hva har du bidratt med i det hele tatt!? Takk Koscielny :-) Klarer man ikke å ta ut 2 spillere, så er man ikke PL-lag verdig. Klarer Chelsea topp 17 så er jeg OVERLYKKELIG! Kroneksempel på slike supportere lag som Chelsea sliter med. Medgangsupportere som gir opp med en gang det butter i mot. Må stå ved laget sitt i tykt og tynt, mann! Ontopic: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. <3 JEG EEEEEELSKER DETTE LAGET. Måtte ta meg en dusj etter all hoppinga! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Nå er Laz mer et troll enn Chelsea supporter. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Jeg lever for dager som dette. Bildet der Wenger ser RvP score det femte og hele Arsenal-svingen eksploderer er noe av det vakreste jeg har sett. Gåsehud enda. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2011 Den eneste trøsten jeg finner er å si til meg selv "Imorgen er det bare historie" Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 John Terry - tripped by the ghost of Martin Luther King. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå