Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 (endret) .......Men var det ikke du som også ville ha den beste jakken, koste hva det koste ville? Eller var det han Senna, i en tråd lenger ned...? Joda, riktig! Hadde vel satt budsjett til 8000kr, men 500kr itillegg er jo ingenting Så ikke helt "koste hva den koste vil", man kan liksom overdrive også, som jakken nedenfor fra parajumpers til 15.000kr :O Synes den er ganske nett og fin, uten for mye dill-dall. Den har relaxed fit-snitt, mens Chateau har slim fit-snitt. Om du ønsker en preppy eller classy vinterjakke er disse veldig fine. Nå har jeg ikke kjempepeiling på alle type merker og modeller, men det virker jo som denne tråden har blitt en liten gullgruve for dem som er på utkikk etter ny vinterjakke Ja, enig! De to fra Canada Goose er meget fine om man ønsker noe classy, noe jeg forsovet gjør Så har vel ikke Heli Arctic det store CG-emblemet heller, om jeg husker riktig? Ja, hehe, den har faktisk blitt en liten gullgruve for parkas vinterjakker. Helt konge! Endret 9. november 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Bare viser til et tidligere innlegg HER, som nå er oppdatert med bilder Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Så har vel ikke Heli Arctic det store CG-emblemet heller, om jeg husker riktig? Den har, dessverre, det Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Om du ønsker en preppy eller classy vinterjakke er disse veldig fine. Man skal høre mye dumt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Om du ønsker en preppy eller classy vinterjakke er disse veldig fine. Man skal høre mye dumt... Folk har forskjellige meninger! Men kan ikke være enig med alle... Dessuten skjønner jeg ikke hva som er "dumt" med det Mr.Lid sa! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det har da ingenting med meninger å gjøre. Å kalle en Canada Goose-jakke for preppy er akkurat like riktig som å kalle den emo. Det stemmer rett og slett ikke. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Så har vel ikke Heli Arctic det store CG-emblemet heller, om jeg husker riktig? Den har, dessverre, det Der ja! Vanskelig å se på canada-goose sine hjemmesider... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 9. november 2011 Rapporter Del Skrevet 9. november 2011 Det har da ingenting med meninger å gjøre. Å kalle en Canada Goose-jakke for preppy er akkurat like riktig som å kalle den emo. Det stemmer rett og slett ikke. Faktisk enig i at det ikke blir helt riktig! (trodde du kommenterte på hele setningen) For litt classy er den forsovet... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) . Endret 10. november 2011 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Er da ingen som liker å bli kalt preppy? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Det har da ingenting med meninger å gjøre. Å kalle en Canada Goose-jakke for preppy er akkurat like riktig som å kalle den emo. Det stemmer rett og slett ikke. Om du ikke skjønte at jeg mente innenfor selve herrekolleksjonen til CG, så beklager jeg på det sterkeste. Dårlig formulert. Skal aldri gjenta seg at jeg bruker ovennevnte ord i samme setning med Canada Goose. Du roter deg jo bare enda lengre bort. Det finnes ikke et eneste plagg fra Canada Goose som kan kalles preppy. I tillegg er det jo 100 % klart at det ikke var det du mente i det hele tatt, ettersom du sa rett ut "om du ønsker en preppy vinterjakke er DISSE fine", og med "disse" kommer det helt klart frem at du snakker om Heli Arctic. Er da ingen som liker å bli kalt preppy? Hæ? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Siden preppy-stilen ser relativt teit ut, mener jeg. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Og det er det altså du som bestemmer? Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Er vel en ganske vanlig mening. 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Det har da ingenting med meninger å gjøre. Å kalle en Canada Goose-jakke for preppy er akkurat like riktig som å kalle den emo. Det stemmer rett og slett ikke. Om du ikke skjønte at jeg mente innenfor selve herrekolleksjonen til CG, så beklager jeg på det sterkeste. Dårlig formulert. Skal aldri gjenta seg at jeg bruker ovennevnte ord i samme setning med Canada Goose. Du roter deg jo bare enda lengre bort. Det finnes ikke et eneste plagg fra Canada Goose som kan kalles preppy. I tillegg er det jo 100 % klart at det ikke var det du mente i det hele tatt, ettersom du sa rett ut "om du ønsker en preppy vinterjakke er DISSE fine", og med "disse" kommer det helt klart frem at du snakker om Heli Arctic. Slettet like gjerne de siterte innleggene jeg. Håper dagen din ble litt bedre nå God torsdag, fkm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 OFF-TOPIC gutter og jenter! Gi faen i og kommentere hvis noen uttaler seg litt feil, vil tro alle skjønner det Mr.Lid prøvde å si. (hint - "CG Chateau Parka og Heli Arctic har en litt classy stil") Slettet like gjerne de siterte innleggene jeg... Vennligst ikke gjør dette Mr.Lid, da blir tråden så uoversiktlig. Takker! Siden preppy-stilen ser relativt teit ut, mener jeg. Totalt irrelevant i denne tråden, om du ønsker å diskutere videre kan du ta det HER Kos deg! 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ser ut som at mange tror at "CG, Uggs, og Yankee-caps"-stilen er synonymt med preppy … Ellers så kan aldri en parkasjakke bli verken preppy eller classy. Den er hva den er—et plagg beregnet for jævlig kalde dager på fjelltur om vinteren, eller andre lignende aktiviteter. Jeg klarer meg fint med en losjakke i ull, og en ullgenser til langt ned mot 20 kalde. Ser forresten flere om dagen i Stavanger som har gått med shorts eller oppbrettet chinos, loafers à la seilersko eller vans, kombinert med CG-jakke. Lar meg ikke irritere, synes bare det er hysterisk morsomt. Endret 10. november 2011 av Jude Quinn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ser ut som at mange tror at "CG, Uggs, og Yankee-caps"-stilen er synonymt med preppy … Ellers så kan aldri en parkasjakke bli verken preppy eller classy. Den er hva den er—et plagg beregnet for jævlig kalde dager på fjelltur om vinteren, eller andre lignende aktiviteter. Jeg klarer meg fint med en losjakke i ull, og en ullgenser til langt ned mot 20 kalde. Ser forresten flere om dagen i Stavanger som har gått med shorts eller oppbrettet chinos, loafers à la seilersko eller vans, kombinert med CG-jakke. Lar meg ikke irritere, synes bare det er hysterisk morsomt. Ok, ikke for å være frekk, men tror kanskje du bør besøke en optiker og la deg sjekke, for det virker som om du er fullstendig blind.(se innlegget over) Flott at folk kommenterer og diskuterer i denne tråden, og dermed har blitt den største og beste tråden om parkas-vinterjakker på forumet. Men innlegget ditt, Jude, er så OFF-TOPIC som det går ann Endret 10. november 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. november 2011 Rapporter Del Skrevet 10. november 2011 Herre! Får du diplom for årets tråd eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå