fkm Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Hvis prisen er viktig for deg ville jeg bare fulgt med på tilbud i vanlige sportsbutikker. De har jevnlig tilbud på parkaser fra Fjällräven, The North Face etc. Woolrich får du hvertfall kjøpt hos Follestad. Har ikke sett den modellen du linket til (syns heller ikke den var særlig pen), men den modellen de har koster vel 6-7000. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Noen her som vet noe omSvea? Selv har jeg en parkas , og har absolutt ikke tenkt til å kjøpe en til med det første, men for meg så så den ut som en helt greit parkas til prisen... Samtidig blir jeg litt skeptisk, da den selges på junkyard. Jeg føler på en måte at de fleste merkene junkyard fører har tragisk kvalitet ift prisen, og at man bare kjøper klær derifra fordi det er "kult" i fjortissgrupper. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Husker det var veldig kult med luer fra Svea på ungdomsskolen. Det er vel det eneste jeg vet om dem... Parkasen så jo helt ok ut den da, og så lenge den er varm er det vel ikke noe problem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Er selv ute etter en ny vinterjakke, men syns det er litt vel drøye priser på mange av de finere vinterjakkene. Er det vanlig at folk kjøper de til full pris, eller er det "standard" at man finner noen på tilbud? Å betale opptil 7k for en jakke syns jeg er litt vel drøyt. Ikke så interessert å ha så veldig lang jakke heller, ser ikke helt nytten/greia med det. Fant en fra Woolrich som så helt grei ut og ikke var flashy, men aner ikke hvordan man får kjøpt den i Norge. Er vel sikkert uansett svindyr Noen som vet? Totalt enig i at det er latterlig å betale 7000kr for en jakke! Personlig er ikke budsjett noe viktig faktor for meg, er bare ute etter en fin parka med pels, men som likevel har bra kvalitet og kan brukes i mange år fremover.. Har den flaksen at jeg får 20% på alle sportbutikker hvor jeg bor da @DexterMorgan: Var en ganske fet jakke egentlig, men er personlig veldig fan av vanntette jakker, og den så ikke ut til å tåle en tåre engang! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Vet at jeg kanskje repeterer meg selv i en del tråder her, men om du er på utkikk etter en vinterjakke du kan bruke år etter år, som er teknisk, god og varm, og ikke noe flashy flash ville jeg sett på Nobis (fransk, uttales nobi). Har selv en yatesy (mellomlang) og er utrolig fornøyd. Har ikke prøvd den i minusgrader enda, men jeg kan gå inne i 20 varme uten å bli uvell (i motsettning til mange andre 'arktiske' dunjakker). Anbefaler deg virkelig å prøve en! Har dem på Follestad i akersgaten, Skabo paleet, CC vest sandvika, og de fleste For Men-butikkene. Har komplett liste over oslo-butikker med tlf nr om du er interessert (ringe rundt for modeller eller størrelser). Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Vet at jeg kanskje repeterer meg selv i en del tråder her, men om du er på utkikk etter en vinterjakke du kan bruke år etter år, som er teknisk, god og varm, og ikke noe flashy flash ville jeg sett på Nobis (fransk, uttales nobi). Har selv en yatesy (mellomlang) og er utrolig fornøyd. Har ikke prøvd den i minusgrader enda, men jeg kan gå inne i 20 varme uten å bli uvell (i motsettning til mange andre 'arktiske' dunjakker). Anbefaler deg virkelig å prøve en! Har dem på Follestad i akersgaten, Skabo paleet, CC vest sandvika, og de fleste For Men-butikkene. Har komplett liste over oslo-butikker med tlf nr om du er interessert (ringe rundt for modeller eller størrelser). Nå har jeg ikke jakken selv, men har prøvd den et par ganger, og det er virkelig en av de beste jakkene jeg har vært borte i. Utrolig teknisk, men fremdeles føles det ut som om du har på deg en sky i forhold til andre parkaer. Kvalitetsfølelsen er også enorm. Modellen ser helt forferdelig ut på de få bildene som er å finne på nettsiden deres, men irl så er lommene langt ifra så dominerende og jakken er ikke så "boxy" og stor, men nokså slim. Faktisk ganske pen. Så, anbefaler den jeg også. Vil si Woolrich til norske priser har lite å komme med i forhold. 1 Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor gå for de dyreste merkene egentlig? http://cubus.com/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/4/?#/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/3/ Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor gå for de dyreste merkene egentlig? http://cubus.com/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/4/?#/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/3/ De ser som ofte bedre ut og har ofte bedre kvalitet. Den du linket til var noe av det styggeste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor gå for de dyreste merkene egentlig? http://cubus.com/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/4/?#/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/3/ De ser som ofte bedre ut og har ofte bedre kvalitet. Den du linket til var noe av det styggeste jeg har sett. Hadde jeg sydd på en Goose logo, hadde du sikkert likt den. 7 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor gå for de dyreste merkene egentlig? http://cubus.com/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/4/?#/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/3/ :nei2: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Hvorfor gå for de dyreste merkene egentlig? http://cubus.com/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/4/?#/no/New-Arrivals/Herre/WEEK-421/3/ De ser som ofte bedre ut og har ofte bedre kvalitet. Den du linket til var noe av det styggeste jeg har sett. Hadde jeg sydd på en Goose logo, hadde du sikkert likt den. Heelt enig Mats, sånn er det! Nani95: HAHA,Dagens! for det første selger ikke Canada Goose slike boblejakker, og for det andre er den like stygg som trynet til han her! Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Boblejakke? Det er en parka... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg får opp en boblejakke når jeg trykker på orginal-linken som Nani95 postet, men på den jeg quotet får jeg opp en parkas.. 1 Lenke til kommentar
Quasimoodo Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Jeg får opp en boblejakke når jeg trykker på orginal-linken som Nani95 postet, men på den jeg quotet får jeg opp en parkas.. En "parkasaktig" jakke i boblejakkestoff. Ser uansett relativt stusselig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Nemlig, det jeg mente -> "boblejakkestoff" MEN, nå la jeg merke til det mystiske, får opp to jakker jeg også! Linken som Nani95 og Mats postet kom det opp en grønn boblejakke, og på den Von-Matterhorn postet fikk jeg opp en rød parkas... merkelige greier! Endret 3. november 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 (endret) Hva med denne fra Jack & Jones? Jeg synes den ser veldig bra ut i rød, og den er faktisk ikke så dyr. Vurderer faktisk å kjøpe den sjøl, ettersom jeg også trenger en vinterjakke.. Edit: Hva syns dere andre om den? Endret 3. november 2011 av Mats Aa Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 @DexterMorgan: Var en ganske fet jakke egentlig, men er personlig veldig fan av vanntette jakker, og den så ikke ut til å tåle en tåre engang! Hva skal du med en jakke som er vanntett som har et bruksområde under null grader? Tror det ville blitt utrolig klamt med en vanntett parkas av ett eller annet slag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 Seriøst? For noe tull. Hva i alle dager ville du gjort om det begynte å snø? Du er klar over at snø er frossent vann og at det smelter igjen regner jeg med? Jeg ville aldri kjøpt en parkas som ikke er vanntett. Både Canada Goose og Woolrich er så vanntette at man kan holde dem under springen uten at de tar til seg en dråpe, og jeg regner med at de fleste andre jakkene som er nevnt i denne tråden er ganske vanntette også. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 3. november 2011 Rapporter Del Skrevet 3. november 2011 @fkm sier noen fornuftige ord her! Jeg er enig og ville aldri kjøpt en parkas som ikke er vanntett selv. @Mats: Den jakken så jeg i butikken igår faktisk! Selve jakken så ikke så verst ut, men liker den ikke i rød farge, burde vært en litt mørkere rød farge om du skjønner. Grønn er derimot vanskeligere å matche med andre klær... Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. november 2011 Rapporter Del Skrevet 4. november 2011 Ja. Samboeren min har en. Kan absolutt anbefales. Den er langt penere enn de tre alternativene du har kommet med fra før, og kvaliteten er upåklagelig. Er dette en "vanlig" Woolrich, eller en Woolrich John Bros.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå