Bebeluv Skrevet 29. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2011 Fjellräven begynner å bli nesten like fjortis som CG. Her jeg bor er faktisk Fjellräven mer fjortis enn CG, og det skal egentlig litt til. Men har kanskje noe med hvor jeg bor også. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Fjellräven begynner å bli nesten like fjortis som CG. Her jeg bor er faktisk Fjellräven mer fjortis enn CG, og det skal egentlig litt til. Men har kanskje noe med hvor jeg bor også. På Frogner/Bygdøy er det fortsatt ikke så mange som går med fjellräven. Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Kjøp Bergans eller Stormberg. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Kjøpt Sweet Protection Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Woolrich Artic Parka da? Noen som har erfaring med det?? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Ja. Samboeren min har en. Kan absolutt anbefales. Den er langt penere enn de tre alternativene du har kommet med fra før, og kvaliteten er upåklagelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 1. november 2011 Rapporter Del Skrevet 1. november 2011 Ja. Samboeren min har en. Kan absolutt anbefales. Den er langt penere enn de tre alternativene du har kommet med fra før, og kvaliteten er upåklagelig. De er veldig fine ja! omtrent samme prisklasse som de andre, sant? Vet du hvor jeg kan få kjøpt en sånn? Lenke til kommentar
Line88 Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Jeg tænker selv på at købe en jakke fra PJS for synes at Canada Goose er lidt last year agtigt og jeg har set lidt på denne her: Så tænker helt klart at jeg vil gå efter PJS for de har også nogle cool parka modeller http://www.miinto.no/brands/parajumpers/women Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Ser ut som en jakke designet for å bli brukt på skippergata. 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Parajumpers er virkelig ikke langt unna å være like "last year agtigt" som Canada Goose er. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Fikk høre av en motebutikk selger idag at Parajumpers har vært på markedet i 4 år faktisk, overrasket meg litt.. Og at det er jakkene fra Moncler som blir "inn" iår (2012) Moncler Affton Parka Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Lol. Moncler var "kult" da jeg gikk på videregående. Det begynner å bli en stund siden... Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Den jakken fra Moncler kommer i hvert fall ikke til å bli "inn". 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Enig gutter/jenter! Ble meget skeptisk selv når jeg først så jakken, den kjøper ikke jeg iallefall! Endret 2. november 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
Jassogitt Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Om ting er "inn" kjøper jeg det ihvertfall ikke. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Du har ett poeng der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Men nå finnes det så mange parka jakker med pels, at det blir vanskelig å velge! Har de siste dagene sett på mye rart, og blir bare mer og mer usikker hva jeg skal kjøpe.. - Parajumpers - Canada Goose - Fjellreven - Jack & Jones - Woolrich - Ralph Lauren - The North Face Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Av de du lister opp ville jeg gått for The North Face som budsjettalternativ og Woolrich som "dyrt" alternativ. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Er selv ute etter en ny vinterjakke, men syns det er litt vel drøye priser på mange av de finere vinterjakkene. Er det vanlig at folk kjøper de til full pris, eller er det "standard" at man finner noen på tilbud? Å betale opptil 7k for en jakke syns jeg er litt vel drøyt. Ikke så interessert å ha så veldig lang jakke heller, ser ikke helt nytten/greia med det. Fant en fra Woolrich som så helt grei ut og ikke var flashy, men aner ikke hvordan man får kjøpt den i Norge. Er vel sikkert uansett svindyr Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå