KroenenKarl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Hei, Har fullført den xbox live guiden som er sticky i denne delen av diskusjon.no for å koble seg inn på xbox live med pc. Første gangen jeg gjorde det, aka i går kveld, så funket alt helt fint siden jeg faktisk fikk til dette har jeg i dag kjøpt bf3 og 12 månder meg xbox live!! Den pcen jeg brukte igår har vista, men klarte naturligvis å glemme laderen på skolen så måtte bruke en annen bærbar pc, en windows 7 (min bror's pc, kan derfor ikke bruke denne i evig tid), noe jeg klarte å koble meg til på nett med etter 1 timer med raging og frustrasjon... Så kommer broren min med en lader han fant ut at vi hadde hjemme, og nå prøver jeg å koble til med vista pcen... Nok en gang rager jeg til de grader over at det ikke funker lenger av en aller annen grunn. Jeg har gjort nøyaktig det som står i guiden men det funker ikke. Jeg har tatt ut ethernet kabelen og satt den inn igjen, slettet netverksbroen og lagd den en gang til, men neida... "Can't connect to Xbox LIVE." Har holdt på i 40 minutter og i frykt for å snart knuse pc og xbox så kommer jeg hit om noen har erfaring eller vet hvordan man ordner dette. Off topic: En kamerat av meg kjøpte seg bf3 i dag han også, vi spilte jo på bf3, men fikk ikke snakket sammen på xbox Live party chat opplegg eller hva det nå er... Noen som vet hvordan jeg kan ordne med det? Synes det er så latterlig at microsoft ikke gjør dette så mye enklere... Har sikkert brukt 3-4 timer i dag tilsammen med å ordne nett til xbox og ordne party chat greia når jeg først fikk nett.... og nå er det på'n igjen Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2011 bump... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå