Zahl Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Her er saken: kjører Opera - Battlelog er ikke glad i Opera. Battlelog sier jeg kan se og snakke med venner, men ikke joine deres kamper. Noen måte å bytte slik at jeg får kjørt Battlelog i en "autorisert" nettleser? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Her er saken: kjører Opera - Battlelog er ikke glad i Opera. Battlelog sier jeg kan se og snakke med venner, men ikke joine deres kamper. Noen måte å bytte slik at jeg får kjørt Battlelog i en "autorisert" nettleser? Du kan vel laste ned Firefox. Så installere den Battlelog pluginen. Bare starte battlelog hver gang du vil spille (om du foretrekker Opera som fast nettleser) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg installerte Chrome og satte hjemmesiden i Chrome til battlelog. Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ingen problemer i opera Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg har ingen problemer i opera Får meldingen "Your web browser is not fully supported, soldier! You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game." Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Jeg installerte Chrome og satte hjemmesiden i Chrome til battlelog. Gjorde dette selv. Er veldig greit å bruke Chrome som BF3 "client"! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Jeg har ingen problemer i opera Får meldingen "Your web browser is not fully supported, soldier! You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game." Har ikke endret user agent? Husker jeg endret min user agent i FF til noe greier, da fikk jeg samme melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå