KometHimmel Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Har en veiviser! Hår som går fra magen og ned til.... Men jeg barberer det vekk og alt annet småhår på magen..... Lurt? Hvordan bli kvitt dette? .Har tynne små svarte hår i baken? Men barberer dette vekk også? Hjelp?? Pineligt Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Hvor har du det fra at hår er unaturlig? Alle har hår og småhår er ikke noe å skjemmes over. Hår i baken er også naturlig, men om du føler deg bedre med å barbere det bort så vær så god. ...hva var spørsmålet igjen? Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 27. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 HEI! Jente jeg 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er jo sikkert mulig å bruk en hårfjerningskrem, men jeg har ikke store erfaringen med dette : p Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Voks, ikke digg og ta på en rumpe med masse stubber på. Noen som er enig? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 HEI! Jente jeg Still applies. 1 Lenke til kommentar
Flying Skrevet 27. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2011 Det er vanlig for jenter å få litt ekstra hårvekst eller litt annen farge på hårveksten i puberteten. De forsvinner vanligvis av seg selv. Skulle du likevel ønske å ta de bort så er det ingenting galt med barberhøvel, du er antakeligvis ikke gammel nok til at noen skal ta på din nakne rumpe eller mage, så stubber vil ikke være et problem. Eller så kan du bruke hårfjerningskrem som nevn før i tråden. Noen er allergiske mot hårfjerningskremer, så du må teste på et lite område først. Lenke til kommentar
KometHimmel Skrevet 28. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2011 Åååhå^^ Joda-Kjæreste på 18 jeg! Så jo ^^ Da bruker jeg bare barberhøvel da :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå