Gå til innhold

TL: 30.10.11: Rosenborg - Brann


Tosha0007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har egentlig gått galt med RBK i det siste? Vi hadde flaks mot FFK, vi ble rundtspilt av godset og vi blir pissa på av Brann. Det her er utrolig forvirrende og Janne må gi oss svar.

Sitter her og tenker over dette selv. Med tanke på at det er såpass mange spillere som presterer så dårlig, kan de være noe så enkelt som at de er demotiverte? Man kan virkelig begynne å lure.

 

Men hvorfor har de blitt demotivert? Vi har hatt mulighet til å ta igjen Molde, vi har vunnet 7-0,6-0, spilt bra fotball. Før det sa stopp mot VIF. Så gikk vi til Åråsen og leverte en knall match.

 

Hvor den linja kan de samme 11 svikte ? Jeg fatter det ikke. Selv om vi blir nummer 2,3,4,5 eller hva vi blir er det her min tyngste sesong. Det er bedre å prestere middels, enn å prestere bra noen kamper også gå til slike kamper som det her.

 

Enig med deg der, sesongen har vært en berg og dalbane uten like.

 

At spillerne blir utmotiverte forstår ikke jeg helt heller, kan jo være noe internt offentligheten ikke er klar over. Der synes jeg Ferguson har en bra holdning, han lar enkelt og greit demotiverte spillere gå. Kan høres tøft ut, men når de ikke presterer og sprer negativitet utover i laget er det ikke så dumt.

 

Jeg er derimot spent på etterfølgende av denne kampen/sesongen, i forhold til spillere og sponsorere.

Lenke til kommentar

Enig med deg der, sesongen har vært en berg og dalbane uten like.

 

At spillerne blir utmotiverte forstår ikke jeg helt heller, kan jo være noe internt offentligheten ikke er klar over. Der synes jeg Ferguson har en bra holdning, han lar enkelt og greit demotiverte spillere gå. Kan høres tøft ut, men når de ikke presterer og sprer negativitet utover i laget er det ikke så dumt.

 

Jeg er derimot spent på etterfølgende av denne kampen/sesongen, i forhold til spillere og sponsorere.

 

Det er nettopp det. Janne har ikke baller. Prica er så demotivert at man kan se det herifra. Han vil ikke like mye som før, og når han lar familien bestemme hvor han skal spille burde vel det være et OK svar?

 

Jeg tror Prica og Lustig er urohetsmomenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...