Snurreleif Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Artig kamp så langt. Austin treffer med en kanon fra 35-40 meter? Hassan og Mjelde har gjort mye rart - RBK prøvde å angripe på Branns venstreside i starten. Etter at Brann tok en tidlig 3-0 ledelse (trodde aldri jeg skulle si det...), har RBK vært litt planløse i hvordan de angriper, og kampen har jevnt over dødd litt ut. Brannspillerne har fått en del unødvendige gule kort - spesielt den på Ojo virket unødvendig (det er et greit gult kort, men unødvendig av Ojo å fekte med armen i ansiktet på guttungen til RBK). Hassan? Når?Ojo har fått et gult kort for ingenting. hvilken fekting i ansikt snakker du om? Ojo fekter med hånda i trynet til Larsen etter å ha reist seg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Scorer vi før det har gått 70 tror jeg vi får en HELVETES morsom kamp Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Scorer vi før det har gått 70 tror jeg vi får en HELVETES morsom kamp Jinxed it. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fantastisk dette her! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Forferdelig forsvarsspill. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Kan vi ikke ta av Orlund, Lustig, Larsen, Værner og Dorsin. Vi trenger jo faen ikke de når de ikke gjør jobben Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Flott innlegg av stortalentet Dorsin. 2 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 For en kamp, minner meg om når vi slo RBK 4-0 på Lerkendal en gang på 90-tallet Om det nå bare holder hele veien ut, vipper voldsomt i denne kampen. Blir nok flere mål her. 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Austin drakt blir bestillt:D 2 Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Morsomt med disse sofasupporterne som skjeller ut laget sitt i stedet for å gå bak de og støtte de. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Når skal Mjelde bli byttet ut? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 HAHAHAHAHAHAH ÅRETS KAMP! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Fantastisk hærlig:D Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!SÆVARSSON!!!!!!!!!!!!Fantastisk av Ojo! Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det skal ikke være mulig Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Artig kamp så langt. Austin treffer med en kanon fra 35-40 meter? Hassan og Mjelde har gjort mye rart - RBK prøvde å angripe på Branns venstreside i starten. Etter at Brann tok en tidlig 3-0 ledelse (trodde aldri jeg skulle si det...), har RBK vært litt planløse i hvordan de angriper, og kampen har jevnt over dødd litt ut. Brannspillerne har fått en del unødvendige gule kort - spesielt den på Ojo virket unødvendig (det er et greit gult kort, men unødvendig av Ojo å fekte med armen i ansiktet på guttungen til RBK). Hassan? Når?Ojo har fått et gult kort for ingenting. hvilken fekting i ansikt snakker du om? Ojo fekter med hånda i trynet til Larsen etter å ha reist seg. Jeg så kanskje ikke det skikkelig, men ut fra det jeg erindrer, så gjorde han ikke noe sånt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå