Gå til innhold

TL: 30.10.11: Rosenborg - Brann


Tosha0007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes Prica fremsto som, unnskyld utrykket, men en k*k utpå der i går. Unødvendige dylter og taklinger, gestikulering til publikum og kjefting på både med og motspillere. Tar derimot av meg hatten for at han har baller til å gå til å møte publikum etter kampen og si unnskyld. Det står det respekt av.

Endret av dePt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!"

 

Jeg ler...

 

 

Typisk RBK-fans: " Vi tape ajldri, vi e bæst. Å fan vi tapt, AILL MÅ GÅ!"

 

Jeg òg ler..

 

Noe dritt med supportere som er positive og har troa på at laget de heier på kan slå hvemsomhelst. Mye bedre når supportere klikker mongo utanfor stadion etter kamper og skjeller ut egne spillere, roper ting som "Han fortjener ikke lønnen han får!" "Du ødelegger klubben vi elsker!"

 

Ingen i TL har så godt av å tape som RBK og deres bortskjemte supportere.

 

Typisk... :)

Endret av LunaticFanaticHD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I går var det iallefall forskjell på gutter og menn. RBK har også lang vanskeligere kamper igjen - borte mot Tromsø i 5 meter snø med påfølgende snøstorm er langt vanskeligere enn hjemmekamp mot skakkjørte LSK i herlig bergensregn. Siste bortekampen til Brann er tøff, men etter at vi har banket Aafk i cupen, skal vi ta de på Danskebåten Arena også. Hjemme mot Viking siste runde blir heller ikke lett for RBK.

 

Håper naturlig at Tromsø og RBK spiller uavgjort og at Brann etter planen banker LSK. Da er vi oppe A-poeng med Tromsø og ett poeng foran RBK før siste runde. Blir iallefall ekstremt spennende, med så mye som fem lag i medaljekampen. To av de andre medaljekandidatene, Godset og VIF spiller mot hverandre neste runde - så det er også en del som kommer til å falle av i medaljekampen etterhvert. Brann og spesielt Odd har det enkleste programmet igjen.

Lenke til kommentar

Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!"

 

Jeg ler...

oh well. Vi er i alle fall bedre enn RBK ;)

 

 

Dere slo oss, og det var fullt fortjent. Men vi er fortsatt over dere på tabellen. Hvem som er best er ikke avgjort på en kamp.

RBK har tippeligaens beste lag når en ser spiller for spiller, klart RBK har et bedre lag, men nå har vi *pisset på* dere to kamper i år :D

Lenke til kommentar

Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!"

 

Jeg ler...

 

 

Typisk RBK-fans: " Vi tape ajldri, vi e bæst. Å fan vi tapt, AILL MÅ GÅ!"

 

Jeg òg ler..

 

Noe dritt med supportere som er positive og har troa på at laget de heier på kan slå hvemsomhelst. Mye bedre når supportere klikker mongo utanfor stadion etter kamper og skjeller ut egne spillere, roper ting som "Han fortjener ikke lønnen han får!" "Du ødelegger klubben vi elsker!"

 

Ingen i TL har så godt av å tape som RBK og deres bortskjemte supportere.

 

Typisk... :)

 

Typisk Brann-fans "Gullet skal hjem neste år" .. 44 år senere .. "Hva sa jeg?"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...