Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Hvorfor får hu patetiske dama i TV2 "analysere" kampene? (Med det mener jeg få manus av Bengt på hva hun skal si). En hjernedød toåring klarer jo å se at; også kommer han mannen der, og går forbi han spillern og skyter ballen i mål. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er fordi de er skada av stråling. Jepp, og ikke hjemmebrent som dere der oppe i barteland. :innocent: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 Ojo snurrer rundt med 1-2-3-4-5 barter 2 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 30. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Illsinte trøndere gir den beste form for skadefryd! DIGGER DET! Endret 30. oktober 2011 av Husam Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Typisk RBK "supportere" som vi kan se her: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10023256 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Nei, det er ikke "typisk RBK-supportere". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Det er et par kompiser av meg som står der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Molde vinner serien og Brann knuser RBK Endret 31. oktober 2011 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Poenget med å poste meningsløse bilder? 1 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Syntes Prica fremsto som, unnskyld utrykket, men en k*k utpå der i går. Unødvendige dylter og taklinger, gestikulering til publikum og kjefting på både med og motspillere. Tar derimot av meg hatten for at han har baller til å gå til å møte publikum etter kampen og si unnskyld. Det står det respekt av. Endret 31. oktober 2011 av dePt 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Ennå bitter, Emils1? 3 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Nei, er ikke bitter. Men spør bare hvorfor du skal poste et meningsløst bilde? Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... oh well. Vi er i alle fall bedre enn RBK Trøndere har generelt godt av å tape litt tror eg. Må lære det seg det de og. 4 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... oh well. Vi er i alle fall bedre enn RBK Dere slo oss, og det var fullt fortjent. Men vi er fortsatt over dere på tabellen. Hvem som er best er ikke avgjort på en kamp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 (endret) Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... Typisk RBK-fans: " Vi tape ajldri, vi e bæst. Å fan vi tapt, AILL MÅ GÅ!" Jeg òg ler.. Noe dritt med supportere som er positive og har troa på at laget de heier på kan slå hvemsomhelst. Mye bedre når supportere klikker mongo utanfor stadion etter kamper og skjeller ut egne spillere, roper ting som "Han fortjener ikke lønnen han får!" "Du ødelegger klubben vi elsker!" Ingen i TL har så godt av å tape som RBK og deres bortskjemte supportere. Typisk... Endret 31. oktober 2011 av LunaticFanaticHD 1 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 I går var det iallefall forskjell på gutter og menn. RBK har også lang vanskeligere kamper igjen - borte mot Tromsø i 5 meter snø med påfølgende snøstorm er langt vanskeligere enn hjemmekamp mot skakkjørte LSK i herlig bergensregn. Siste bortekampen til Brann er tøff, men etter at vi har banket Aafk i cupen, skal vi ta de på Danskebåten Arena også. Hjemme mot Viking siste runde blir heller ikke lett for RBK. Håper naturlig at Tromsø og RBK spiller uavgjort og at Brann etter planen banker LSK. Da er vi oppe A-poeng med Tromsø og ett poeng foran RBK før siste runde. Blir iallefall ekstremt spennende, med så mye som fem lag i medaljekampen. To av de andre medaljekandidatene, Godset og VIF spiller mot hverandre neste runde - så det er også en del som kommer til å falle av i medaljekampen etterhvert. Brann og spesielt Odd har det enkleste programmet igjen. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... oh well. Vi er i alle fall bedre enn RBK Dere slo oss, og det var fullt fortjent. Men vi er fortsatt over dere på tabellen. Hvem som er best er ikke avgjort på en kamp. RBK har tippeligaens beste lag når en ser spiller for spiller, klart RBK har et bedre lag, men nå har vi *pisset på* dere to kamper i år Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... Typisk RBK-fans: " Vi tape ajldri, vi e bæst. Å fan vi tapt, AILL MÅ GÅ!" Jeg òg ler.. Noe dritt med supportere som er positive og har troa på at laget de heier på kan slå hvemsomhelst. Mye bedre når supportere klikker mongo utanfor stadion etter kamper og skjeller ut egne spillere, roper ting som "Han fortjener ikke lønnen han får!" "Du ødelegger klubben vi elsker!" Ingen i TL har så godt av å tape som RBK og deres bortskjemte supportere. Typisk... Typisk Brann-fans "Gullet skal hjem neste år" .. 44 år senere .. "Hva sa jeg?" Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 31. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2011 Vi kjøre 3-6! Den strakaste vein! Er faktisk litt bitter for at det ikke ble 1-6. Hadde vell vært RBK sitt største tap på Lerkendal noen sinne? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. november 2011 Rapporter Del Skrevet 2. november 2011 Vi kjøre 3-6! Den strakaste vein! Er faktisk litt bitter for at det ikke ble 1-6. Hadde vell vært RBK sitt største tap på Lerkendal noen sinne? Tapte 1-6 for Stabæk for litt under ti år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå