FrihetensRegn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Yeah, baby! Då e da cupfinale next! :-) Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Innhentingen er begynt! Helt rått Brann! Gratulerer bergensere! Gratulerer med fjerdeplass i tippeligaen! Må være til å hoppe i taket av. Forresten.... Er ikke du bærumsgutt? Sånn pappagutt? RBK mann du? Nei, og nei. Bare liker ikke folk fra på Bergen. kom til Bergen di Oslonepe, vi skal ønske deg velkommen Har vært der. Regnet og generelt kjedelig på byen. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nå kjenner jeg igjen brann ? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 God kamp av Brann. Skjønner ikke dem som klager på Yaw - han gjør én feil denne kampen, og det er etter et godt innøvd frispark fra RBK sin side. At Lustig treffer ballen bedre enn Messi i den situasjonen er også litt utur. Austin er overkvalifisert til å spille i tippeligaen. Labbetuss er ubrukelig. Skulle heller kastet inn Barmen - men vi trenger vel hodestyrken. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Nei, dette var hærlig.. Litt synd at Rbk fikk 2 mål til Men å skåre 6 på lerkendal og atpåtil så skårer mjelde, så er dette fantastiks:D Håper Brann viser seg fra denne siden mot Ålesund. Brann er best når dem preser! Austin soleklart MOTM Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Enig med deg der, sesongen har vært en berg og dalbane uten like. At spillerne blir utmotiverte forstår ikke jeg helt heller, kan jo være noe internt offentligheten ikke er klar over. Der synes jeg Ferguson har en bra holdning, han lar enkelt og greit demotiverte spillere gå. Kan høres tøft ut, men når de ikke presterer og sprer negativitet utover i laget er det ikke så dumt. Jeg er derimot spent på etterfølgende av denne kampen/sesongen, i forhold til spillere og sponsorere. Det er nettopp det. Janne har ikke baller. Prica er så demotivert at man kan se det herifra. Han vil ikke like mye som før, og når han lar familien bestemme hvor han skal spille burde vel det være et OK svar? Jeg tror Prica og Lustig er urohetsmomenter. Var jo snakk om at Prica skulle tilbake til gamleklubben for ikke så lenge siden også. Er trist å si det, da Prica har vært den store favoritten min, men pdd virker det som han har en uviss framtid i klubben. Er også redd for at vi kan miste Örlund, da han har prestert tilsvarende berg og dalbane hele sesongen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Rosenborg rykkar ned, rykkar ned, rykkar neeeeed!!! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Årets herligeste seier!! Finns nesten ikkje bedre enn å slå bartefolket. KNUSE faktisk! Credz til RBK supporterene. Hadde ikke trodd at så mange faktisk sang på 1-6. Prica eller vell og en populær mann etter dagens kamp. :!: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Må allikevel være surt å ikke avslutte kampen med stil dog. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skikkelig bitter smak i kjeften etter å ha rompekjørt RBK og banket inn 6 mål...enig med deg der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du vet vel nøyaktig hvordan det kjennes å bli rompekjørt med 6 mål? 1 Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Kampen var så dårlig fra RBK sin side at jeg ikke orker å bruke mer enn ordet flaut på å beskrive kampen. Skal aldri kamptråd mot Brann igjen, tap i begge kampene Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Du vet vel nøyaktig hvordan det kjennes å bli rompekjørt med 6 mål? Du også merker eg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Ja, jeg vet det. Det svir noe jævlig. Uansett, hadde det skjedd med Chelsea hadde jeg gravd min egen grav. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Labetuss har virkelig ikkje noe i brann å gjøre. Viser ingen interesse og spiller på et nivå som ikkje er i nærheten av det som skal til for å lykkes i TL. Send han heim Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Innhentingen er begynt! Helt rått Brann! Gratulerer bergensere! Gratulerer med fjerdeplass i tippeligaen! Må være til å hoppe i taket av. Forresten.... Er ikke du bærumsgutt? Sånn pappagutt? RBK mann du? Nei, og nei. Bare liker ikke folk fra på Bergen. Eg er hverken fra eller på Bergen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Typisk Brann-fans: "Vi er best, nå klarer vi alt. Gullet ska hem!" Jeg ler... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 HAHAHAHHAHHAAHAEH Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Det er fordi de er skada av stråling. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Haha. Vi er kanskje ikke best, men visst pokker skal vi ha cupgullet. Må minne folk om at Brann ble (håpløst) tippet ned av samtlige "eksperter". Brann har overrasket alle, til og med de fleste i Bergen. Det Skarsfjord har fått til med stallen som er til rådighet er intet mindre enn imponerende. Og ja - i dag har de fleste med et hjerte i Brann det ekstremt kjekt. For det er alltid fantastisk å vinne over RBK. Aafk er i form for tiden, om en ser bort fra dagens kamp, så jeg tror så absolutt ikke på noen walk-over i finalen. Men jeg håper så inderlig vi tar cupen i år. Det har Skarsfjord og guttene fortjent. Endret 30. oktober 2011 av HeHauken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå