Gå til innhold

[Løst] [HTC Desire S] Programikoner blir ikke borte etter avinstallert program

Anbefalte innlegg

Har nyeste HTC Desire S (okt). Har innstallert noen applikasjoner som jeg avinnstallerte etter kort tid. Problemet er at ikonet ikke blir borte i app-lista etterpå. Irriterende, er det mulig å bli kvitt den? Takknemlig for svar :-)

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd å starte telefonen på nytt?

Takk for svar :-)

Har skrudd av og på igjen om det er det du mener, slik jeg gjør med pc'en. Har ikke gått til det skritt å gjenopprette til fabrikkinnstillinger, burde vel ikke være nødvendig, eller?

nei, det skal ikke være nødvendig, hvilke programmer var det du avinnstallerte, og hvor avinnstallerte du de fra?

Lenke til kommentar

Har skrudd av og på igjen om det er det du mener, slik jeg gjør med pc'en. Har ikke gått til det skritt å gjenopprette til fabrikkinnstillinger, burde vel ikke være nødvendig, eller?

nei, det skal ikke være nødvendig, hvilke programmer var det du avinnstallerte, og hvor avinnstallerte du de fra?

Appen het "Drop Word" - fra Android market. Avinnstallerte det fra tlf - "Installerte applikasjoner" - men ikonet henger altså igjen i appoversikten.

Avinnstallerte også Handcent sms-app, den ble borte, men alle smilefjesene var forsatt der, ikke så stort problem det...... :-)

Lenke til kommentar

Appen het "Drop Word" - fra Android market. Avinnstallerte det fra tlf - "Installerte applikasjoner" - men ikonet henger altså igjen i appoversikten.

Avinnstallerte også Handcent sms-app, den ble borte, men alle smilefjesene var forsatt der, ikke så stort problem det...... :-)

En systemoppdatering løste problemet med ikonet, bra, Men smileys fra avinnstallert Handcent app er ikke borte...... Vel, ikonirritasjonsmomenet er borte :-)

Lenke til kommentar

hvis det er de grønne smileyene du tenker på så er dette standard på alle android mobiler.

Ja, de grønne :-) Fant dem ikke da jeg brukte tlf. første gang, rart, men nå er alt ok, helt til neste gang..... Ellers veldig fornøyd med Desire S. Takk for at du tok deg tid til å svare :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...