BVegard Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 (endret) For noen år siden var jeg aktiv på hardware.no og gamer.no, men har glemt brukernavn/passord/mail, så da får jeg aktivere en ny konto. Pytt pytt. Mitt problem er at jeg har synkronisert min iPhone 4 med nyeste iOS mot en jobbpc. Av diverse grunner har jeg sendt pcen fra meg, og synkroniserer med iTunes på en annen pc jeg har i huset. Problemet er at jeg bare får synkronisert bilder med denne pcen, mens telefonen venter på den gamle pcen for å synkronisere apps, podcast osv. Hvordan får jeg endret dette? Telefonen blir forresten sikkerhetskopiert mot iCloud hver kveld hvis det er relevant i denne sammenheng. Endret 29. oktober 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
BVegard Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Løfter denne.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva med å resette hele telefonen? Hvis alt av data likevel er sikkerhetskopiert på iWhatever, så har du vel ikke noe å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå