Gå til innhold

Battlefield 3 kræsjer / freeze

Anbefalte innlegg

Hvilket skjermkort har du? Om du har Asus Smart Doctor og OSD tools installert, avinstaller disse.

Jeg hadde også dette problemet, og har ikke crashet mellom matcher siden jeg fjerna disse :)

Det fungerte desverre ikke. Begynte å spille før jeg fjernet disse og da virket det som problemet hadde eskalert. Fjrne disse gjorde ingen forskjell. :hmm:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, samme problemet her. Bare at min PC kræsjer fullstendig. Spillet låser seg helt, bildet og lyden, og PCn kan kun skrus av med resetknappen. Hverken crtl+alt+del, alt+tab eller noe annet fungerer.

Får en beskjed fra Windows når jeg starter opp om at det visstnok er Bluescreen. Har alle nyeste driverer i W7-64bit...

Har snakket med 4 forskjellige EA advisors, og ingen kunne hjelpe. Kom med diverse forslag som ble nevnte tidligere i tråden her.

Men det er jo godt ja, og se at det ikke er bare meg. Selv om det foreløpig bare er meg som har total kræsj... :/ Blir vel å ta kontakt med EA igjen når jeg kommer hjem i dag. Fikk lagret litt postkræsj-info.

Lenke til kommentar

Jepp, samme problemet her. Bare at min PC kræsjer fullstendig...

Eg hadde lignende problemer i går kveld, og prøvde å bruke Atiman uninstaller til å fjerne stort sett alt av spor etter AMD/ATI på maskinen før eg reinstallerte siste drivere. Atiman er eit forholdsvis drøyt verktøy, og eg måtte restarte det etter den første obligatoriske omstarten etter først å ha startet det. Litt prøving og feiling måtte til, men tilslutt var alt av drivere borte - skjermen sjarmerende lav oppløsning og berre å reinstallerere siste drivere. Det funket bra, ingen kræsj etter det.

Lenke til kommentar

Kjære alle, bruk battlelog til det den er til... sjekk info og forum! :)

Dette er en kjent bug som plager gud veit hvor mange nå. Ingenting med temperatur osv... å gjøre. Faenskapet bare låser seg slik han beskriver. Ingen har ennå kommet opp med en forklaring på hva som skjer eller hvordan løse det. Jeg har spilt BF 3 siden mandag og fulgt forumet der også siden da.

Folk har prøvd:

- nye skjermdrivere

- gamle skjermdrivere

- ny bios til hovedkort

- ny bios til skjermkort

- underklokke skjermkort

- nye lyddrivere

- gamle lyddrivere

- oppdatere punkbuster

- ikke bruke lydkortet innebygd på hovedkortet

- Spille uten SLI

- Med SLI

- Prøve annet skjermkort

- Skjer med både nvidia og ATI

- Reinstallere spillet

- Reinstallere windows og spillet

- Prøvd bare spille campaign

Så.. ingen har ennå fått det til å virke. Noen sier at ditt og datt virker. Men problemet er at du kan spille kanskje en time så skjer det igjen uansett. Eller fem minutter, eller ti. Ikke noe fast tidspunkt.

Veldig kjedelig. Får håpe det kommer en patch snart.

Thats a bowl full of shit som ho mor sier. Hvis du kjører 32 bit så stiller du opp det virtuelle minnet ditt.. Dette var det eneste som fungerte for meg og har prøvd alle andre muligheter. STILL opp det virtuelle minnet og skyt løs i felten! har postet den løsningen hvertfall 2-3 ganger. Ikke 100% fornøyd garanti men fungerte for meg og mange andre.

PS: bare 32 bit.

control panel---->system-----> system and security---->Advanced system settings--->"Performance", settings-----> Da ser du Virtual memory trykk "change"---> også setter du alle diskene/partisjonene dine opp fra 35xx mb size til 8096! viola.

Har postet denne løsningen 2-3 ganger på dette forumet alene, har ikke sjekket responsen. Men den er også og finne på battlelog forumene.. Lykke til

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...